Iphone - send sms til gruppe?
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 19-05-09 16:11

Hej

Er dette muligt?

/BB

Fra : Steen

Dato : 19-05-09 16:16

Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> wrote:
> Hej
>
> Er dette muligt?
>
> /BB

Jeg har ikke lavet nogle grupper, men jeg kan da godt tilføje flere
modtagere. SÃ¥ manuelt kan man godt
--
iPhoneSteen

Fra : Jon

Dato : 19-05-09 16:32

Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> wrote:

> Hej
>
> Er dette muligt?

Du kan i alle fall sende til mange, men du mener til én samlet
gruppe-adresse? Det tror jeg ikke.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 19-05-09 16:55

Jon skrev:

> Du kan i alle fall sende til mange, men du mener til én samlet
> gruppe-adresse? Det tror jeg ikke.
Ja, jeg har 30 i en gruppe som jeg gerne vil sende til engang imellem,
så ville det jo være rart ikke at skulle gøre det manuelt.

/BB

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 17:03

> Ja, jeg har 30 i en gruppe som jeg gerne vil sende til engang imellem,
> så ville det jo være rart ikke at skulle gøre det manuelt.

> /BB

Kan man ikke - endnu -

iPhone 3(?) kommer til sommer og indeholder copy/paste, så måske kan man
derefter vælge alle i gruppen og indsætte dem i modtagerfeltet?

Jeg savner også funktionen, da jeg også har flere grupper.

M.