Remote Disc i Finders sidebar (siden 10.5.~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-05-09 14:35

Hej,

Siden opgraderingen til 10.5.7, har jeg på min Mini haft et ikon for
'Remote Disc' i Finders sidebar. Der er ikke andre computere på
netværket og jeg kan ikke finde ud af at skjule ikonet.

Har andre samme problem? Har nogen fundet en løsning?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-05-09 14:39

> [...]
> netværket og jeg kan ikke finde ud af at skjule ikonet.
>
> Har andre samme problem? Har nogen fundet en løsning?

du slår disk sharing fra under "sharing" i System Prefs.

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-05-09 14:45

Thomas von Hassel wrote:

> du slår disk sharing fra under "sharing" i System Prefs.

Har aldrig været slået til... Og jeg har tjekket at det ikke er det nu.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 15-05-09 16:21

> [...]
> netværket og jeg kan ikke finde ud af at skjule ikonet.
>
> Har andre samme problem? Har nogen fundet en løsning?

Har du checket Finder indstillinger: Sidebar?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-05-09 08:47

Esben wrote:

> Har du checket Finder indstillinger: Sidebar?

Ja, der er ikke noget at komme efter.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 16-05-09 18:52

> Ja, der er ikke noget at komme efter.

Den kan ikke bare trækkes ud, heller?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 17-05-09 14:51

Esben wrote:

> Den kan ikke bare trækkes ud, heller?

Doh. Hvor er du snedig ;)

Tak for tippet!

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 18-05-09 11:16

> Doh. Hvor er du snedig ;)
>
> Tak for tippet!

Det var faktisk min første tanke, da jeg selv har stået med lignende
problem tidligere, men nu kendte jeg jo ikkke den her konkret!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 18-05-09 11:29

Esben wrote:

> Det var faktisk min første tanke, da jeg selv har stået med lignende
> problem tidligere, men nu kendte jeg jo ikkke den her konkret!

Det skal siges at jeg ikke har genstartet endnu, så ingen ved om
ændringen er langtidsholdbar. Hvis ikke råber jeg op igen ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jon

Dato : 18-05-09 14:56

> Det skal siges at jeg ikke har genstartet endnu, så ingen ved om
> ændringen er langtidsholdbar. Hvis ikke råber jeg op igen ;)

Burde vel holde å logge ut og inn for å sjekke det. Og det skal holde -
men merkeligere ting har jo skjedd før dette...
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 18-05-09 15:41

Jon wrote:

> Burde vel holde å logge ut og inn for å sjekke det. Og det skal holde -
> men merkeligere ting har jo skjedd før dette...

Ja, men same, same. Uanset om jeg logger ud eller genstartet, skal jeg
lukke alt ned og åbne det hele igen. Det gør jeg kun, hvis jeg /skal/ ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk