Skærme
Fijala 3554
"Sjove" farver
Fra : Andreas Hyldgaard

Dato : 30-07-01 06:43

Hej

Min skærm er pludselig blevet helt psykedelisk!!! I går, da jeg tændte for
den, så den ud som følger: Langs højre og venstre side er der to grønne
pletter (i hele skærmens højde og ca. 5 cm vandret). Vandret i top og bund
er der en rødlig nuance med ca. samme proportioner. Der er tale om meget
tydelige pletter! Fænomenet er der i alle opløsninger, farvedybder,
opdateringshastigheder. Rent faktisk er det der også, når der ikke er signal
fra computeren.

Der skulle vel ikke være nogen der har en ide om, hvad der er galt?

På forhånd tak.

mvh
Andreas Hyldgaard

Fra : *** Johnny B Good **~

Dato : 30-07-01 07:41

det kunne lyde som magnetisme, har du højttalere i nærheden eller noget
andet med store magneter i ??

.... bare en tanke ....

johnny

TDC ( Total Disastrous Communication )

Fra : Andreas Hyldgaard

Dato : 30-07-01 08:03

næh - desuden har skærmen stået på samme sted i over et år nu, så jeg er ret
sikker på at der ikke er tale om en ydre påvirkning.

mvh
Andreas