Kan man sende ringetoner til en Ericsson?
Fra : Steffen

Dato : 30-07-01 06:47

Det er muligt f.eks. fra www.sol.dk at sende ringetoner til sin Nokia. Er
det muligt at sende ringetoner til en Ericsson - uden at skulle taste det
ind tone for tone?
Steffen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-01 09:22

"Steffen" <appelquist@newmail.dk> wrote:

>Det er muligt f.eks. fra www.sol.dk at sende ringetoner til sin Nokia. Er
>det muligt at sende ringetoner til en Ericsson - uden at skulle taste det
>ind tone for tone?

Kun de nyeste Ericsson kan modtage ringetoner (dem med EMS). Om www.sol.dk kan
sende i EMS ved jeg ikke.

Peter

Fra : Steffen

Dato : 30-07-01 09:58

Tak. Jeg har en Ericsson A2618s. Hvordan ser jeg, om den er med EMS?
Steffen

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-07-01 17:40

Så vidt jeg ved er det kun Ericssons T29, T39 og en R520m med en software
opgradering der benytter sig af EMS.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-01 18:05

"Peter Jensen" <peter_hej@ofir.dk> wrote:

>Så vidt jeg ved er det kun Ericssons T29, T39 og en R520m med en software
>opgradering der benytter sig af EMS.

Både T39 og R520 skal være med software R2 - de har samme software. Jeg mener
dog ikke der kom nogen T39 med R1 til Danmark.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-01 18:00

"Steffen" <appelquist@newmail.dk> wrote:

>Tak. Jeg har en Ericsson A2618s. Hvordan ser jeg, om den er med EMS?

Det kan den ikke. Kun T20e, T29, T39 og R520.

Peter