Lasat Speed II som laver mange Errors ?
Fra : Keld Broe

Dato : 30-07-01 04:10

Hejsa.

Jeg har et Speed II, og når jeg downloader med max speed (7kb/sec), kommer
der vildt mange errors (i win2k kan man se antallet). Den har f.eks lavet
13000 nu.... Den gør det både med USB eller Seriel. Og den gør det kun ved
download, ikke ved upload.
Nogen det ved hvad der er galt ??

Mvh
Keld B

Fra : Peter Jensen

Dato : 07-08-01 12:40

"Keld Broe" <keld@fam-broe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 13000 nu.... Den gør det både med USB eller Seriel. Og den gør det kun ved

Prøv at opdatere firmwaren i den

/Peter

Fra : Mette Nihøj

Dato : 07-08-01 20:56

> Prøv at opdatere firmwaren i den

den er opdateret med den nyeste (den der kan få USB til at virke i win2k)

Desuden synes jeg det virker bedst på serielporten ?

Keld