Hvad er der i vejen med mine <div>?
Fra : Marcia Bossen Braddy

Dato : 01-05-09 18:50

Jeg har forsøgt at lave nogle div-bokse med forskelligt indhold.
Derudover har jeg forsøgt mig med float. Når jeg ser siden i IE7
ser det rigtigt ud, men i IE8 og FF ser det forkert ud. Har
valideret siden, men blev ikke klogere af den grund.

Link til siden: www.marcia-b.dk/test

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-05-09 20:33

Marcia Bossen Braddy wrote:
> Har valideret siden, men blev ikke klogere af den grund.
>
> Link til siden: www.marcia-b.dk/test

Prøv også at validerer din css, den er ikke fejlfri og derfor ser det
forkert ud i standard-overholdende browsere:

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fwww.marcia-b.dk%2Ftest

Erik Ginnerskov

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-05-09 03:31

Erik Ginnerskov skrev:

> Prøv også at validerer din css, den er ikke fejlfri og derfor ser det
> forkert ud i standard-overholdende browsere:

Det forklarer det underlige som jeg oplevede da jeg forsøgte at
gennemskue trådstarters problem. (Jeg går ud fra at det er meningen at
teksten skal flyde op omkring billedet).

Hvis jeg tilføjede dette "float:right;" som inline-style på billedet,
vistes det som det skulle.

Der er nogle dobbelte tuborgklammer ved et par af erklæringerne og et
manglende kolon 1-2 steder i CSS'en. Det er nok årsagen.

--
Philip - http://chartbase.dk