Browser checker
Fra : Mik

Dato : 11-04-09 21:09

Hej

Jeg havde fat i sådan et browser checker program, men det er
desværre blevet væk.
Det var et progam man installeret på sin pc.

Er der en der ved hvilket program jeg tænker på ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-04-09 23:50

Mik skrev:

> Jeg havde fat i sådan et browser checker program

Hvad skal det bruges til?

> Det var et progam man installeret på sin pc.

Tænker jeg tilbage til 90'erne, var det en mulighed for at
lave forskellig kode til IE4 og Netscape 4, men det bruger
man ikke mere.

> Er der en der ved hvilket program jeg tænker på?

Nej, jeg ved det ikke, og derfor jeg spørger ind til det

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Mik

Dato : 12-04-09 08:56

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> man ikke mere.

> Nej, jeg ved det ikke, og derfor jeg spørger ind til det

Nåh men måske jeg ikke fik uddybet mit spørsmål ordenligt.
Det jeg skal bruge det til, er at tjekke om mine hjemmesider er
kompatible med ie6,ie7,ie8,

Fra : Mik

Dato : 12-04-09 09:02

> Nåh men måske jeg ikke fik uddybet mit spørsmål ordenligt.
> Det jeg skal bruge det til, er at tjekke om mine hjemmesider er
> kompatible med ie6,ie7,ie8,

Selvfølgelig når man bruger windows Vista.

Men jeg har lige fundet det, goggle er din ven som man siger ;)

http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-04-09 11:47

Mik skrev:

> http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

Nåh, sådan en.
Jeg troede at du ville have et program liggende på din egen computer til
at tjekke hvilken browser du selv brugte når du var på nettet.
Derfor tænkte jeg: "Det ved man vel godt".

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-04-09 19:55

Mik skrev:

> Nåh men måske jeg ikke fik uddybet mit spørsmål
> ordenligt. Det jeg skal bruge det til, er at tjekke om
> mine hjemmesider er kompatible med ie6,ie7,ie8,

Prøv at se på
http://totalvalidator.com/validator/ValidatorForm
og Screenshot!

Her ser du resultatet i stort set alle browsere.

Det er i øvrigt en god ide også at installere Firefox,
Opera, Safari og Google Crome - så er du godt
dækket ind.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?