DixaNet
Fra : cojack

Dato : 29-07-01 23:51

Er der nogen som har bestilt endnu?

Fra : *** Johnny B Good **~

Dato : 29-07-01 23:55

jeg har lige bestilt idag og håber på ( kan KUN ) at det er bedre end TDC's

johnny

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TDC ( Total Disastrous Communication )

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-07-01 09:17

"*** Johnny B Good ***" <Lowlife@sol.dk> wrote in message
> jeg har lige bestilt idag og håber på ( kan KUN ) at det er bedre end
TDC's

> johnny

Ja det er godt du kan se at TDC er den eneste udbyder i DK, men held og
lykke med at være transnet kunde

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 30-07-01 16:21

Hej,

Det minder da om TDC gamle leveringssituation :

---klip dixanets hjemmeside---
Ved at bestille nu, slipper du for den unødige ventetid der kan opstå, når
efterspørgslen er stor. Vi leverer efter først til mølle princippet.
Leveringstiden kan, på grund af den specielle situation, være op mod 12-16
uger fra vi modtager din bestilling til vi kan åbne for dine Dixa Net
forbindelser. Men ved at tilmelde dig nu, sikrer du dig en plads forrest i
køen! Ved at bestille nu, slipper du for den unødige ventetid der kan opstå,
---klip end---

--
Med venlig hilsen,

Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ -> http://www.turbine.dk/2601
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-08-01 22:23

Hej

"Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk> wrote:

>Det minder da om TDC gamle leveringssituation :

Ja - Men de forventer ihvertfald mange kunder. - Idag kan man læse i CW
at pga. en "enorm forhåndsinteresse og forudbestillinger, har Dixanet
købt yderligere kapacitet på flere centraler, og har nu plads til 371000
kunder" - Nej, der er ikke for mange 0'er

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-08-01 23:31

On Tue, 07 Aug 2001 23:22:54 +0200, Ole Rasmussen wrote:

> [...]
>købt yderligere kapacitet på flere centraler, og har nu plads til 371000
>kunder" - Nej, der er ikke for mange 0'er

Håber de har købt godt ind af ferrarier også.

Seriøst, ingen udbyder dimensionerer til 371k kunder før den
første er kommet idrift - det ville være det glade vanvid.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 08-08-01 01:46

On 07 Aug 2001 22:30:48 GMT, harvest@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>Seriøst, ingen udbyder dimensionerer til 371k kunder før den
>første er kommet idrift - det ville være det glade vanvid.

Kommer det ikke an på, hvordan man køber kapacitet - hvis det nu
kommer i bundter af f.eks. 37.100, så har de bare købt ti i stedet for
de fem. Og vi kender jo heller ikke prisen på den kapacitet. Hvis
prisforskellen regnes i små tusinder firecifrede beløb og ikke i store
millioner, så er det jo ikke det store greb i baglommen og uden den
store praktiske betydning.
De fleste købmænd køber jo plasticposer til lidt flere kunder, end de
regner man kommer ind i butikken - man ved jo aldrig, og det vil være
surt ikke at have en plasticpose, når der står en kunde og gerne vil
have 12 Elefanter.

Ved nogen her, hvad det er de har købt, til hvilken pris - og om det
har nogen praktisk betydning?

vh
Lars

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 08-08-01 01:52

On Wed, 08 Aug 2001 02:45:58 +0200, lcj@wanadoo.dk wrote:

>Ved nogen her, hvad det er de har købt, til hvilken pris - og om det
>har nogen praktisk betydning?

Nå, ja - jeg kunne jo bare have læst CW selv.
Dixa har bare købt adgang på to centraler mere til en start, end de
seks, der oprindelige var planlagt her og nu. Ikke noget at hidse sig
op over.

Fra : Peter

Dato : 08-08-01 00:02

"Ole Rasmussen" skrev
> [...]
> Dixanet købt yderligere kapacitet på flere centraler, og har nu plads
> til 371000 kunder" - Nej, der er ikke for mange 0'er

Mon ikke der bare menes, at der er 371.000 gode gammeldags
telefonikunder tilsluttet de pågældende centraler. Det er vel ikke
Dixas kapacitet, der er 371.000 kunder. Men det lyder selvfølgelig flot.

Fra : Simon Skals

Dato : 09-08-01 14:39

It seems Ole Rasmussen wrote:
> [...]
>købt yderligere kapacitet på flere centraler, og har nu plads til 371000
>kunder" - Nej, der er ikke for mange 0'er

Man skal kun ud på 6-7 af de største centraler for potentielt at
kunne nå 370.000 kunder, men hvis Dixa tror, at man får "plads
til 371.000 kunder" blot ved at bestille samhusning syv steder,
så har de meget at lære.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>