? ang. `Mad Max`
Fra : Pierre Roland

Dato : 29-07-01 22:23

Hej i Ng

Hvor mange film er der lavet af `MAD MAX` fra 80`erne med Mel Gibson og Tina
Turner og hvilken er den første og den anden osv. osv.

Mange Tak

Pierre Roland

Fra : Zeki

Dato : 29-07-01 22:39

Prøv at bruge www.imdb.com

Zeki

Fra : Morten Steen

Dato : 30-07-01 00:22

Ellers kan jeg da sige at der er lavet 3 til dato. Den sidste var "Mad Max
Beyond Thunderdome" fra 1987 (så vidt jeg husker. Gider ikke IMDB nu), og
havde ganske rigtigt Tina Turner på rollelisten.
Den første hed bare "Mad Max", og er vist fra 1980-81 stykker. Dernæst
fulgte "The Road Warrior" et par år senere vil jeg tro. Og så altså 3'eren,
som nævnt ovenfor.

Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 30-07-01 14:02

Nå, jeg var da tæt på. "Mad Max" er fra 1979, "The Road Warrior" er fra
1981, og "Mad Max Beyond Thunderdome" er fra 1985.

Morten