Jønkes knivperker-djævel dømt
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-09 13:13

Jønkes overfaldsmand fik kun 1.5 års fængsel.
Der burde naturligvis også have været udvisning!
Man mente at det var formildende at dhimmi-danskerne forsvarede sig.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 12-03-09 13:17

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Jønkes overfaldsmand fik kun 1.5 års fængsel.
> Der burde naturligvis også have været udvisning!
> Man mente at det var formildende at dhimmi-danskerne forsvarede sig.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Oprørende! Dommen burde ankes! Hvor kan jeg læse om den?

MvH
Jens

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-03-09 17:41

Lyrik wrote:

> Oprørende! Dommen burde ankes! Hvor kan jeg læse om den?

Bare ærgerligt at det ikke lykkedes at udrydde skadedyret.

--
Kurt Lund

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-09 17:45

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Oprørende! Dommen burde ankes! Hvor kan jeg læse om den?

Nå, det glemte jeg:

http://www.berlingske.dk/article/20090312/danmark/903120351/

Sami Tüfekcioglu tog betænkningstid.
Han må vist være tyrk og har formentlig tyrkisk statsborgerskab.

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-03-09 16:39

Martin Larsen wrote:
> Jønkes overfaldsmand fik kun 1.5 års fængsel.
> Der burde naturligvis også have været udvisning!
> Man mente at det var formildende at dhimmi-danskerne forsvarede sig.

Er han dansk statsborger eller ikke?
(jeg spørger fordi jeg ikke ved det)

// Hans