Vi får brug for effektiv grænsekontrol i f~
Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 12-03-09 01:17

Fra : E.M.

Dato : 12-03-09 08:24

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:2d958090-1a60-4b93-ac7c-4e48d25c68ca@y13g2000yqn.googlegroups.com...
> http://politiken.dk/udland/article667344.ece
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Det ville være bedre med fødselsbegrænsende tiltag i U-landene, f.eks. kunne
man jo passende kastrere 9 ud af 10 mænd (i U-landene og især mellemøsten)

E.M.

Fra : /Peter

Dato : 12-03-09 08:42

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/udland/article667344.ece

Når man nu VED at:
"Langt den største del af befolkningstilvæksten vil komme til at ske i
verdens fattigste lande,"

HVORFOR gør man så ikke MEGET mere ud af FØDSELSKONTROL
istedet for at bleve ved med at REDDE alle de stakkels negerbørn, så er det
logisk at de bliver flere og flere?

De vil åbenbart føde unger uanset at de er ved at dø at sult.

Fra : /Peter

Dato : 12-03-09 08:52

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> HVORFOR gør man så ikke MEGET mere ud af FØDSELSKONTROL
> istedet for at bleve ved med at REDDE alle de stakkels negerbørn, så er

Nå nej så bliver hjælpeorganisationerne jo overflødige
....hvis der er ikke r nogle negerbørn man kan redde.

Og alle de herlige indsamlingssjov i TV forsvinder, nej det går sgu ikke.

Fra : P.N

Dato : 12-03-09 10:11

> [...]
> det logisk at de bliver flere og flere?
>
> De vil åbenbart føde unger uanset at de er ved at dø at sult.

Hvis man skulle dømme jer på jeres ord så er i er simpelthen en flok
uhelbredelige psykopater hele bundtet. Man er ved at brække sig.

Fra : /Peter

Dato : 12-03-09 10:43

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Hvis man skulle dømme jer på jeres ord så er i er simpelthen en flok
> uhelbredelige psykopater hele bundtet. Man er ved at brække sig.

Forklar da venligts hvorfor sult og manglende fødselskontrol IKKE hænger.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-09 12:52

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i meddelelsen

> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Hvis man skulle dømme jer på jeres ord så er i er simpelthen en flok
> uhelbredelige psykopater hele bundtet. Man er ved at brække sig.

Heide-svinet har vist en spand du kan låne og tage over hovedet.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 16:31

> [...]
> det logisk at de bliver flere og flere?
>
> De vil åbenbart føde unger uanset at de er ved at dø at sult.

Hvad med at finde en lidt anden tone frem? Når det er sagt er det klart et
gigantisk problem at fx den katolske kirke med næb og klær bekæmper abort og
prævention, ja enddog seksualoplysning. USA ville fx under Bush ikke støtte
seksualoplysning i ulandene. Og Mellemøsten... ja, det er selvfølgelig
fortabte, dertil er der kun een vej, en bombe der er stor nok. Afrikanerne
de skal såmænd nok kunne reddes.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-03-09 20:33

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
>Afrikanerne de skal såmænd nok kunne reddes.

Hvordan det? Nu har "vi" i vesten sendt dem penge i mange mange år, og
hvordan er det gået? nej rigtigt problemet er bare blevet større....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Malene P

Dato : 12-03-09 10:44

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/udland/article667344.ece

Vi vil alligevel ikke kunne standse dem, når sulthæren for alvor begynder at
marchere.

Malene P

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 12-03-09 06:46

On 12 Mar., 10:44, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Vi vil alligevel ikke kunne standse dem, når sulthæren for alvor begynder at
> marchere.
>
> Malene P

Det tror jeg nu nok vi kan. Det er kun et viljespørgsmål.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Malene P

Dato : 12-03-09 14:02

> [...]
> marchere.
>
> Malene P

Det tror jeg nu nok vi kan. Det er kun et viljespørgsmål.

Som i "Sulthæren" at gøre klar til at plaffe dem ned, når de kommer?
Problemet er jo, at man i årtier kun har fokuseret på at redde staklernes
liv, uden at forholde sig til, at staklerne så vil vokse op og producere
flere stakler. Sammen med fremskridt i bekæmpelse af sygdomme, der ellers
ville holde antallet af stakler nede og uvilje til at stille krav til
staklerne selv, er vi nu selv medskyldige i, at der på 40 år er blevet
produceret en mangedobling af stakler, som igen i løbet af de næste 40 år
atter vil mangedoble antallet af nye stakler. Og de vil komme her som
græshopper uden at vi kan gøre noget som helst.

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-09 17:57

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> atter vil mangedoble antallet af nye stakler. Og de vil komme her som
> græshopper uden at vi kan gøre noget som helst.

Selvfølgelig kan de holdes ude. Og hvis de sniger sig ind alligevel, så
anbring dem på en pram der bugseres ud i Atlanterhavet. - Hvis det skal være
humant.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 12-03-09 20:45

> Selvfølgelig kan de holdes ude. Og hvis de sniger sig ind alligevel, så
> anbring dem på en pram der bugseres ud i Atlanterhavet. - Hvis det skal
være
> humant.

OK, hvis vi skal SÅ langt ud, så har Kim Frederiksen nok ret. Det ER et
spørgsmål om vilje.

Malene P