Faderhus og sexisme"Frænde er frænde værst~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-09 14:26

Faderhus og sexisme"Frænde er frænde værst"
Ruth Evensen har magt over tingene og ønskede hun sin smukke datter som
lydig assistent i sit værdifulde sektarbejde, så kunne hun det.
Men hun bliver menneskelig og normal og dermed populær ved at datteren er i
opposition til Mor Ruth og skriver bog på bog med uskadelige anklager.
Jeg har marcheret sammen med Ruth på Nørrebro og diskuteret porno og abort
med hende og hun er klog og dobbelt - og gir den som smerpet men er på linie
med Moses Hansen om at være totalt afslappet vedr at lovene ikke kan
ændres.
Danske medier er anderledes forvirrede og danser efter Enhedslistens pibe
om. at luderkunder skal straffes
Ekstrabladet skrev engang om de stakkes tjekkiske "slave-piger" i Hovitzvej
61 massageklinikken , der var blevet lokket hertil for at udføre
sundhedsmassage men nu sku sprede ben...
Jeg havde netop besøgt stedet og spurgt om kunderne i Prag var anderledes
end her og de kunne kun se at prisen er højere her.
At frænde er frænde værst sås også da min yngste og mest autonome nevø i
oktober 1993 skulle vise sit grønne punker-indianerhår frem på TV ved en
anti-bil demo ved Nørreport.
Jeg og hele nationen så på TV , at han gik ud foran en bil der havde travlt
og ville liste gennem de autonomes forboldskamp og min nevø blev væltet og
ynkedes af alle journalister.
Bilisten meldte sig selv, fortalte TV , og politiet gad ikke straffe ham.
Jeg nævnte på dk.politik episoden som eksempel på opsøgende martyrium hos
autonome, og da jeg næste gang var inviteret til julefrokost hos min bror,
blev jeg bortvist for dette. Siden ringede min nevø mig op og erklærede sig
helt indforstået med hvad jeg havde skrevet på nettet, på nær en inside
information om at skadestuen, som han konsulterede efter væltningen, havde
bedt ham holde sengen to dage.
Men min bror elsker at bære nag og har for nylig tværet rundt i en gammel
arvesag som jeg sendte til offentligt skifte, - som om der er noget uetisk i
ikke at have konfuzianerrespekt for storebrødre . Jeg fandt det interessant
at gratis ønske upartisk arvedeling. Jeg havde ingen egoistisk fordel i, at
jeg ikke ville anerkende storebrødres traditionelle overhøjhed og
tillidsværdighed, Livet er en leg - så fik jeg prøvet det. Penge betyder
ikke meget for mig, Men min bror gør den årti gamle sag til et stort problem
den dag i dag og er angst for, at jeg taler med hans børn, så de får indsigt
i, at jeg ikke er den højreorienterede skurk, som han altid har bagtalt mig
som.
Mine forældre sagde altid #"Man skal kunne snakke om alt" og jeg går ind for
dialog og havde ikke sendt arvesagen til offentligt skifte, hvis min bror
havde været villig til at nedlade sig til dialog med mig.
Når jeg bruger familiemedlemmmer som case for noget politik, så sender jeg
altid kopi af mail til dem, så de kan rette indsigelser og jeg ikke
risikerer at meddele noget usandt.

Fra : mr

Dato : 09-03-09 15:57

> [...]
> Når jeg bruger familiemedlemmmer som case for noget politik, så sender jeg
> altid kopi af mail til dem, så de kan rette indsigelser og jeg ikke

at din søn er et skvat undrer ingen.
Men sjovt at se du igen går efter mand ej bold. ´Blot et kendetegn ved ynke
Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-09 18:10

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> at din søn er et skvat undrer ingen.

Jeg har intet skrevet om min søn - hvad mener du?

En af dem er speciallæge i Norge, den anden er snart færdig med
biologistudium her og er ved at opbygge et museum om biologi for
universitetet

Fra : mr

Dato : 10-03-09 22:22

> [...]
>
> En af dem er speciallæge i Norge, den anden er snart færdig med
> biologistudium her og er ved at opbygge et museum om biologi for
du ved hvad jeg mener, men det tåler ikke at komme frem?