Savage Progress,- hvem hjalp mig?
Fra : Per Madsen

Dato : 29-07-01 22:12

Hej
For et par uger siden efterlyste jeg kunstnerne bag et hit, der hed "My soul
unwraps tonight" fra 1984. En venlig (og vidende) person postede svaret
"Savage progress". Desværre fuckede min mail op, så indlægget er slettet.
Jeg ville nemlig gerne høre om "du" lå inde med nummeret. Jeg kan nemlig
ikke finde det nogen steder.

Er andre der ligger inde med det, vil jeg meget gerne høre fra jer. Jeg har
ledt efter det i meeeget lang tid

Mvh.
Per

Fra : Zeus

Dato : 30-07-01 06:50

"Per Madsen" <permand@private.dk> skrev i en meddelelse

> Er andre der ligger inde med det, vil jeg meget gerne høre fra jer. Jeg
har
> ledt efter det i meeeget lang tid

Er postet i dk.binaer.musik

- Zeus.