Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DK.Binaer?
Fra : Thomas Bach

Dato : 29-07-01 21:05

Hej NG

Er der en venlig mac-bruger der kan fortælle mig hvordan jeg kommer til
at se billederne i dk.binaer.
Jeg bruger MacSoup som newsreader, og ser kun en masse underlige tegn,
der hvor jeg formoder at billedet skulle have været.

Thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-07-01 22:23

Thomas Bach wrote:

> [...]
> Jeg bruger MacSoup som newsreader, og ser kun en masse underlige tegn,
> der hvor jeg formoder at billedet skulle have været.

MacSoup er ægte newsklient, derfor er den slet ikke bygget til at
håndtere attachment, de indlejres i indlæget som en masse tegn.

Du kan løse problemet ved at du arkiverer indlæget på din hardisk som en
fill, og derpå køre filen igennem et stykke software der hedder Base64.

Du kan garanteret finde Base64 på http://www.pure-mac-com

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen