Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dk.binaer ... ?
Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 20:31

Hmm..jeg kan ikke sende til dk.binaer ... får EMP rejected ( md5 ) ...
anyone ???

/Martin

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-07-01 20:32

On Sun, 29 Jul 2001 21:31:17 +0200, Martin Koch <martin@koch.dk>
wrote:

>Hmm..jeg kan ikke sende til dk.binaer ... får EMP rejected ( md5 ) ...
>anyone ???

tror du ikke det er bedrer om du løser det problem med teledummark,
eller vælger en udbydder som yder service på binaer grupperne

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 20:37

On Sun, 29 Jul 2001 21:31:31 +0200, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
wrote:

>tror du ikke det er bedrer om du løser det problem med teledummark,
>eller vælger en udbydder som yder service på binaer grupperne

Om jeg tror ? ... det ved jeg da ikke - det er jo derfor jeg spørger
*G* ...
Eftersom dk.binaer er med på teledumnoks news-liste skal man vel også
kunne sende til den ... eller tager jeg fejl ?

/Martin

Fra : Allan Olesen

Dato : 29-07-01 21:59

Det er nok den sidste fejlmeddelelse, du har fået, efter at du
forgæves har forsøgt at sende indlægget flere gange. EMP betyder bare,
at du har forsøgt at sende samme indlæg flere gange, og det får du
ikke lov til.

Den reelle årsag skal findes i den fejlmeddelelse, du fik ved første
forsøg.

>Eftersom dk.binaer er med på teledumnoks news-liste skal man vel også
>kunne sende til den ... eller tager jeg fejl ?

Man har indført nogle småfascistoide filtre hos TDC. Bl.a. et filter,
som forhindrer indlæg uden binært vedhæng i binære grupper. Det har
den uheldige bivirkning, at hvis man følger fundatsens anbefalinger og
starter med et indlæg, hvor man beskriver filen, får man ikke lov at
poste det. Og din Agent gør vist lige præcis dette pr. automatik, hvis
du ikke har ændret standardkonfigurationen.

Men det her er nok ikke stedet at diskutere TDC-kompatibel
Agent-opsætning, så jeg vil foreslå, at du hopper over i en af
tele.*-grupperne, hvis du har behov for hjælp til at ændre
opsætningen.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 22:38

On Sun, 29 Jul 2001 22:58:51 +0200, Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Men det her er nok ikke stedet at diskutere TDC-kompatibel
>Agent-opsætning, så jeg vil foreslå, at du hopper over i en af
>tele.*-grupperne, hvis du har behov for hjælp til at ændre
>opsætningen.

Tak for et brugbart svar. Står i skarp kontrast U's svar.

/Martin

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 29-07-01 20:52

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
> tror du ikke det er bedrer om du løser det problem med teledummark,
> eller vælger en udbydder som yder service på binaer grupperne

Hvor er du dog DUMsmart at høre på.

Mvh
Henrik

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-07-01 22:08

Henrik Bruun-Petersen wrote:

> Hvor er du dog DUMsmart at høre på.

- nej han er sgu træls....;-O

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 30-07-01 11:03

Hvor er jeg heldig! Jeg smed U. i killfilteret for længe siden. Hvor har jeg
dog aldrig fortrudt det!

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-07-01 15:10

On Mon, 30 Jul 2001 12:03:09 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<35mm@film.dk> wrote:

>Hvor er jeg heldig! Jeg smed U. i killfilteret for længe siden. Hvor har jeg
>dog aldrig fortrudt det!

Tak, så er jeg jo også fri for at se noget fra din side

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 30-07-01 15:18

> Tak, så er jeg jo også fri for at se noget fra din side

Er _du_ fri for at se Tims billeder, fordi _han_ har sat dig i kill-filter?
I så fald har jeg da misforstået ideen med kill-filter.

Fra : Allan Olesen

Dato : 30-07-01 17:31

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote:

>Er _du_ fri for at se Tims billeder, fordi _han_ har sat dig i kill-filter?
>I så fald har jeg da misforstået ideen med kill-filter.

Ulfs pointe er god nok - sådan helt generelt, og uden at blande mig i
det aktuelle slagsmål.

Irriterende svar på andres indlæg kan man tillade sig at ignore, hvis
man ikke orker at svare. Men irriterende svar på egne indlæg kan kræve
et stykke arbejde, hvis man ikke synes, de skal stå uimodsagt. Så det
kan være en stor fordel at komme i irriterende personers killfilter og
dermed slippe for deres svar på ens egne indlæg.

(Jeg går med en vag ide om, at jeg var den første på det danske
usenet, der anmodede om at komme i en anden persons killfilter.)