Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye skud på skydeskiven :-)
Fra : U. Pedersen

Dato : 29-07-01 20:06

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-07-01 20:25
Fra : Jan Lauenborg

Dato : 29-07-01 22:14

Banegården i Ålborg, et efter min mening, kanon billede. Nogle billeder
fortæller historie, andre er teknisk gode, dette her har begge dele i sig,
jeg har det ekstremt godt med at se på dette billede.

Mvh Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-07-01 15:07

On Sun, 29 Jul 2001 23:14:12 +0200, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

>Banegården i Ålborg, et efter min mening, kanon billede. Nogle billeder
>fortæller historie, andre er teknisk gode, dette her har begge dele i sig,
>jeg har det ekstremt godt med at se på dette billede.

Hej Jan.

Kan kun sige tak

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-07-01 05:08

Jan Lauenborg skrev i meddelelsen
<3b647aeb$0$2638$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Banegården i Ålborg, et efter min mening, kanon billede. Nogle billeder
>fortæller historie, andre er teknisk gode, dette her har begge dele i sig,
>jeg har det ekstremt godt med at se på dette billede.

Jeg synes det bringer alle de dårlige minder fra DSB op i mig?
Alt ventetiden, frustrationen ved ikke at nå et tog ( komme ind på en paron
og fra vinduet i den ene dør se det tog man skulle med køre væk - og det var
sidste tog den nat! ) .. men det er nok bare mig :)

Og ja, det paron billede er ligeså godt som det havnebillede er dårligt..
havnebilledet siger mig ikke rigtig noget..

--
Anders Houmark

Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 22:41

On Sun, 29 Jul 2001 21:06:20 +0200, U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk>
wrote:

>http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=19378

Du har da vist snydt lidt ... for mig virker det som om du har brugt
voksfigurer, stjålet fra et voksmuseum ... eller ?

Mvh,
Martin

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-07-01 15:06

On Sun, 29 Jul 2001 23:41:04 +0200, Martin Koch <martin@koch.dk>
wrote:

>Du har da vist snydt lidt ... for mig virker det som om du har brugt
>voksfigurer, stjålet fra et voksmuseum ... eller ?

Hej Martin.

Ja man kunne jo fristes at give dig ret, men desværre må jeg skuffe
dig, de er ægte.