Aldrig mere falck
Fra : oz3bto

Dato : 22-03-09 15:35

Måtte igår aften sidde og vente i over 4½ time på hjælp til en
indvalidevogn der sad fast på en lidt blød P plads (Alm personbiler havde
INGEN problemer med at køre der)

Første besked lød på 1½ time .. Efter 2 timer rykkede vi for dem.. De ville
ringe tilbage "omlidt" når de havde fundet ud af hvem der skulle sendes..
Ydligere en time sener havde vi stadig intet hørt og rykkede igen

Nu havde de dog fundet ud af hvor bilen skulle komme fra .. Ydligere en time
sener kunne vi så få afvide at nu var den på vej

4½ time på en P plads ved en spejder hytte med en kørestol bagi .. Godt vi
havde fået læsset brugeren af eller var der sku ikke blevet meget
familiefest til ham

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-03-09 15:57

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 4½ time på en P plads ved en spejder hytte med en kørestol bagi .. Godt vi
> havde fået læsset brugeren af eller var der sku ikke blevet meget
Og nogle gange er der kø i Netto og andre gange er der ikke...

Stef
Der blev hentet før aftalt tid sidst han skulle med Falck.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-03-09 12:25

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i meddelelsen

> Og nogle gange er der kø i Netto og andre gange er der ikke...

Ja - men de gange hvor der er kø .. så aldrig mere Netto :)

--
Per
Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Arkivskabe - hør nærmere.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 25-03-09 14:50

> Ja - men de gange hvor der er kø .. så aldrig mere Netto :)

Naturligvis! Ellers opdager de jo aldrig man er sur på det

Stef

Fra : Leonard

Dato : 22-03-09 17:05

oz3bto wrote:

> 4½ time på en P plads ved en spejder hytte med en kørestol bagi ..
> Godt vi havde fået læsset brugeren af eller var der sku ikke blevet
> meget familiefest til ham

Du var på arbejde som chauffør i en liftbus?

De få gange jeg har haft brug for Falck og har fortalt dem, at jeg sad
alene inde i min bil og ikke kunne komme ud før de kom, har de altid
været hurtige til at sende hjælp.

--
Leonard

Fra : oz3bto

Dato : 22-03-09 17:30

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De få gange jeg har haft brug for Falck og har fortalt dem, at jeg sad
> alene inde i min bil og ikke kunne komme ud før de kom, har de altid

Nej vi var til privat fest og skullle køre min mutter + handicappet papfar
.... Heldigvis var der et par store mandfolk som kunne løfte ham op i hytten

Havde det været i taxaen så har de 59min til at nå frem derefter koster det
dem kr

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-09 18:06

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> i hytten
>
> Havde det været i taxaen så har de 59min til at nå frem derefter koster

Iflg. mit abonnement har de 45Min.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : JK

Dato : 22-03-09 18:37

> [...]
> i hytten
>
> Havde det været i taxaen så har de 59min til at nå frem derefter koster
Hmmm forstår ikke helt problemet, i skulle til fest sidder fast får brugeren
ind til festen venter 4½ time i bilen inden falck kommer.

Hvorfor ikke lave en aftale om de ringer når de er ved at være fremme, så
kunne i alle have nydt festen og så havde det vel ikke betydet så meget at
det tog længere tid.

Ellers kunne i jo hvis ville have hurtig udrykning have valgt et abb. med
minut garanti, det har jeg og de gange jeg har fået en besked om at de
kommer om en time og jeg siger jeg vælger at bruge garantien har de ændret
til vi prøver at nå det, og det har næsten lykkedes de gange der har været
brug for Falck, men det er helt sikkert på bekostning af de kunder der ikke
har betalt for servicen.

Tror igen det er et spørgsmål om at man får hvad man betaler for.

Hjemme fik vi installeret falck alarm, i januar men da vi ikke kunne finde
en dag hvor det passede før i april på grund af mit arbejde, fik de en
medarbejder til at lave den på overarbejde efter 16,30.

Så jeg kan ikke klage over den service jeg får

MVH

Johnny

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-03-09 22:07

> [...]
>
> 4½ time på en P plads ved en spejder hytte med en kørestol bagi .. Godt vi
> havde fået læsset brugeren af eller var der sku ikke blevet meget

Det lyder som urimelig lang tid. Med mindre i allerede har fået en
forklaring, så kontakt kontakt deres kundeservice på 70 10 20 31 , for uden
gode eller dårlige tilbagemeldinger har en virksomhed ikke mulighed for at
forbedre sig.

Mvh Niels