Fastmonteret anhængertræk på Seat Altea
Fra : Tue

Dato : 17-03-09 11:45

Er der nogle, der ved om det er tilladt at have et fastmonteret træk
på en Seat Altea(2.0 TDI årgang 2006)? Det er noget med at et
fastmonteret træk ikke må dække for nummerpladen.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-03-09 19:21

Tue skrev:
> Er der nogle, der ved om det er tilladt at have et fastmonteret træk
> på en Seat Altea(2.0 TDI årgang 2006)? Det er noget med at et
> fastmonteret træk ikke må dække for nummerpladen.

Helt korrekt må hvilken som helst træk ikke dække nummerpladen. Derfor
skal det være aftageligt.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Tue

Dato : 18-03-09 01:04

On 17 Mar., 19:21, Ib Jakobsen <sena...@post.tele.dk> wrote:

> Helt korrekt må hvilken som helst træk ikke dække nummerpladen. Derfor
> skal det være aftageligt.
>
> --
> MVH
> Ib Jakobsen

Ok.

Mit spørgsmål går så på: Dækker et fast træk for nummerpladen på en
Seat Altea? Det afhænger måske af anhængertrækmodellen?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 18-03-09 17:25

Tue skrev:

> Mit spørgsmål går så på: Dækker et fast træk for nummerpladen på en
> Seat Altea? Det afhænger måske af anhængertrækmodellen?

Ok. det kan jeg ikke svare på lige umiddelbart. Men fat en målestok og
mål hvor højt pladen sidder. Et træk sidder 45-50 cm oppe. Det kan give
et fingerpeg. Men ser man på:

http://www.brink.eu/trekhaak.php?lid=4&mid=31&moid=10228&artnr=446600&tid=3

og

http://www.monoflex.nu/index.php

Så tyder det på at fast træk er godt nok.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : N/A

Dato : 18-03-09 17:25

Fra : DerGolf

Dato : 19-03-09 21:22

Jeg så ved tilfælde en Altea ude på vejen. Trækket dækkede ikke for
nummerpladen......
mvh M.

Fra : Tue

Dato : 20-03-09 00:57

On 19 Mar., 21:22, "DerGolf" <n...@no.no> wrote:
> Jeg så ved tilfælde en Altea ude på vejen. Trækket dækkede ikke for
> nummerpladen......
> mvh M.

Tak for alle svarene.