MS Windows
briani 27239
E-mail Slettet post
Fra : Michael

Dato : 04-04-09 21:42

Hej

Jeg har formateret hele min HDD, og gen installeret vista og opdateret det
hele.

I E-mail kunne jeg før sætte slettet post til at blive slettet når jeg
lukket programmet,

det kan jeg ikke nu,er den funktion forsvundet?

Stavekontrollen i E-mail er Engelsk,kan jeg få den på Dansk?

Mvh. Michael

Fra : Ole C

Dato : 04-04-09 23:28

Michael skrev blandt andet:

> [...]
> lukket programmet,
>
> det kan jeg ikke nu,er den funktion forsvundet?

Nej - i Windows Mail er den bare placeret et andet sted:
Funktioner>Indstillinger...>fanebladet Avanceret>knappen Vedligeholdelse -
og så er det øverste punkt.

> Stavekontrollen i E-mail er Engelsk,kan jeg få den på Dansk?

Nej, ikke i Windows Mail. Besynderligt, men sandt....
Hvis det er meget vigtigt for dig, så overvej at bruge Thunderbird i stedet.

Og så lige for en ordens skyld: der er faktisk en speciel gruppe for dit
spørgsmål. Det er dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - som
på trods af navnet også dækker Windows Mail..
Spørgsmål om andre mail-programmer hører hjemme i
dk.edb.internet.software.mail+news

--
vh
Ole C

Fra : Michael

Dato : 05-04-09 10:17

Mange tak for hjælpen.

Fra : Ole C

Dato : 05-04-09 14:00

Michael skrev blandt andet:

> Mange tak for hjælpen.

Selv tak.
Så mangler du bare at lære lidt om citatteknik:
http://www.usenet.dk/?side=citatteknik

--
vh
Ole C