MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke komme på internet efter Recovery.~
Fra : Mogens Puggaard Kris~

Dato : 04-04-09 17:37

Jeg har genindstalleret Windows XP på min bærbar, vha Recovery CD.
Da jeg ville gå på internet kom der fejl vedr. "Internet configuration
icfgnt.dll kunne ikke lade sig gøre (eller sådan noget).
Jeg har så opdateret IE til den nye IE8.
Der kommer ikke en fejlmeddelelse, men jeg kan heller ikke komme på
internet. (Jeg bruger bredbåndsforbindelse).

Fra : Erik Bøggild

Dato : 04-04-09 18:53

Har du installeret diverse drivere, er som regel på en anden CDrom. Og hvad
med koder til din forbindelse?.

/Erik

Fra : Mogens Puggaard Kris~

Dato : 04-04-09 21:04

Tusind tak, det hjalp. Driver er installeret.
Så har jeg lært dette.

/Mogens