MS Windows
briani 27239
Vista 64-bit driver til RAID på ASUS A8R-M~
Fra : Paw

Dato : 02-04-09 21:37

Jeg kunne godt tænke mig at køre raid på mit ASUS A8R-MVP bundkort,
men kan ikke finde en 64-bit driver til Vista.
Jeg kan sagtens finde en 64-bit driver til XP, men den vil vista ikke
acceptere.
Jeg vil sætte meget pris på, hvis en i gruppen kan hjælpe.
Jeg kører i forvejen Vista 64-bit, men hvis jeg vil køre RAID skal jeg
så installere windows forfra.

Vh. Palle

Fra : Henrik K. Henriksen

Dato : 07-04-09 12:47

Takker igen for hjælpen Det var en ramklods.
Jeg rykkede dem ud på skift, det hjalp på problemet

Venligst Henrik