MS Windows
briani 27239
Ny harddisk
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 24-03-09 09:56

Hejsa
Jeg ved ikke lige om dette er rette gruppe da det er en
ny harddisk og Windows jeg vil spørge om.

jeg har en Acer Aspire 5315 bærbar der er født med
Windows Wista, lige nu prøver jeg Windows 7.

Men når den udløber vil jeg, inden jeg installer Wista
igen, gerne have en større harddisk i maskinen.

Kan jeg gendanne maskinen med de to gendannelses DVDer
jeg har, på den nye harddisk, eller er man bundet af den
skjult partition på den harddisk som maskinen er født med.
--
Hans Otto Nielsen

Fra : Dr.Xerox

Dato : 24-03-09 23:45

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse news:49c8a035$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> jeg har, på den nye harddisk, eller er man bundet af den
> skjult partition på den harddisk som maskinen er født med.

Hej. Hans Otto

Det skulle du ikke have problemer med, jeg har lige skiftet HDD på Acer Aspire
men manden ville have XP på den.

Mvh. Poul

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-03-09 05:58

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen
> Hej. Hans Otto
>
> Det skulle du ikke have problemer med, jeg har lige skiftet HDD på Acer
> Aspire
> men manden ville have XP på den.
>
> Mvh. Poul
Hejsa Poul