MS Windows
briani 27239
Bat filer og flere kommandoer?
Fra : bob

Dato : 23-03-09 15:44

Jeg har lavet en .bat fil som indeholder:

mvn
install:install-file -DgroupId=birt-runtime -DartifactId=coreapi -Dversion=2.1.0
-Dpackaging=jar -Dfile=coreapi.jar
mvn
install:install-file -DgroupId=birt-runtime -DartifactId=engineapi -Dversion=2.1.0
-Dpackaging=jar -Dfile=engineapi.jar

Men det er kun første kommando line der bliver udført. Hvordan får jeg
denne bat fil til at køre begge linier?

Fra : Henning

Dato : 23-03-09 16:06

On Mon, 23 Mar 2009 15:44:17 +0100, "bob" <asd@asdf.com> wrote:

> [...]
> -Dpackaging=jar -Dfile=engineapi.jar
>

>Men det er kun første kommando line der bliver udført. Hvordan får jeg

Brug Call-kommandoen. Så ved jobsene at at de skal "vende tilbage" til
bat-filen efter hvert udført job.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 23-03-09 17:57

bob formulated on mandag :
> [...]
> -Dversion=2.1.0 -Dpackaging=jar -Dfile=engineapi.jar
>
> Men det er kun første kommando line der bliver udført. Hvordan får jeg denne

Hvis "mvn" er en Windows-applikation, startes den første kommando, og
den næste umiddelbart efter - selv om den første ikke er færdig.
Dette kan undgås ved at skrive "start /w" foran hver linie, så vil den
vente til den pågældende kommando er færdig inden den næste startes.

--
/klaus

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 23-03-09 18:00

Klaus Jørgensen explained on 23-03-2009 :
> [...]
> Dette kan undgås ved at skrive "start /w" foran hver linie, så vil den vente
> til den pågældende kommando er færdig inden den næste startes.

Glemte lige: dit problem kunne jo skyldes at "mvn" ikke tillader to
installationer samtidig, og derfor lynhurtigt afbryder nummer to -
dette vil så se ud som om den ikke startes.

--
/klaus