MS Windows
briani 27239
MS IE8 smadrer dine netbankindstillinger
Fra : bosol

Dato : 22-03-09 12:44

MS IE8 smadrer dine netbankindstillinger og mange andre ting du havde
som fast i IE7, derfor pas på !

Hvis du ikke bor i DK, skal du alligevel fortælle MS at du bor i DK og
ønsker dansk IE8, noget som mange også MS ikke altid kan finde ud af,
fordi din IP-fortæller MS af du ikke bor i DK og hvad så når du VIL
have dansk

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 22-03-09 19:46

bosol skrev:
> MS IE8 smadrer dine netbankindstillinger og mange andre ting du havde
> som fast i IE7, derfor pas på !

Nej den gør ikke!

Mogens

Fra : Brian H

Dato : 22-03-09 22:22

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej den gør ikke!

Det er nok bare en tastefejl "din(e)" / "min(e)"...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-03-09 04:24

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej den gør ikke!

Næ det er nu heller ikke noget jeg har oplevet/oplever.
Jeg har brugt IE8 siden den første beta og har aldrig haft problemer.

Mvh
Benjamin

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-03-09 08:38

bosol skrev:

> MS IE8 smadrer dine netbankindstillinger og mange andre ting du
> havde som fast i IE7, derfor pas på !

Ikke hos mig på de to maskiner, med henholdsvis WinXP Pro SP3 og
WinXP MCE 2005 SP3, som jeg har installeret IE 8 på.

--
Hilsen
Madsen