MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Åbn Indstillinger for Lydstyrke" i XP Pro
Fra : Kim

Dato : 22-03-09 08:35

I Win Xp Pro.
Når jeg højreklikker på Lyd-ikonet ned ved uret
og vælger "Åbn Indstillinger for Lydstyrke"
kommer der noget der hedder "Playback Control"

Hvordan kand det være at på nogle XP
der kommer en indstilling for SubWoofer,
og på andre gør det ikke ?

Manm kan skrue op og ned for SubWoofer
lydstyrken.

Og det uanset om man kører med onboard
Lyd eller har et lydkort indsat i MB og installeret.

Mvh Kim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-03-09 14:16

Kim skrev:
> [...]
> lydstyrken.
>
> Og det uanset om man kører med onboard
> Lyd eller har et lydkort indsat i MB og installeret.

Nogle lydkort installerer deres egen applikation til regulering af lyd i
stedet for Windows standard Indstillinger for lydstyrke.

--
Niels

Fra : Kim

Dato : 23-03-09 18:36

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev
> Nogle lydkort installerer deres egen applikation til regulering af lyd i
> stedet for Windows standard Indstillinger for lydstyrke.

Ved du om der findes et program så man kan skrue op
og ned for SubWoofer- lydstyrken ?

Har prøvet google men kan ikke finde noget der virker

Mvh Kim