MS Windows
briani 27239
Opdatering af I.E. til ver. 8??
Fra : Jan A.

Dato : 21-03-09 21:44

Hej
Jeg har lige lavet en opdatering af internet explorer til ver. 8, efter der
kom en pop-up med nye opdateringer. Opdateringen hed: opdatering til
kompatibilitetsvisningslisten for Internet Explorer 8 Dynamic Installer til
Windows XP.

Problemet er bare, at nu er I.E. blevet på engelsk, hvor den før var på
dansk, og når jeg skriver en hjemmesideadresse ind og trykker ctrl-enter,
skriver den pludselig .com i stedet for - som tidligere - .dk?

Jeg har været inde i tools - internet options - generel - languages - vælge
dansk og skrive .dk i feltet suffix - uden held.

Hvordan ændrer jeg det, så den skriver .dk og får den retur til dansk??

Pft og mvh Jan A.

Fra : Bufferzz

Dato : 21-03-09 22:42

Har du prøvet at installere den danske oven i igen ?

Ellers prøv en anden browser www.GetFirefox.com
- den har jeg bedere held med :)

Fra : kk

Dato : 21-03-09 23:03

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at installere den danske oven i igen ?
>
> Ellers prøv en anden browser www.GetFirefox.com
> - den har jeg bedere held med :)
Du har sikkert ikke været vågen, da du downloadede IE8.
Prøv igen, og vær opmærksom på, hvornår du skal vælge til hvilket sprog du
ønsker at downloade.
mvh
kk

Fra : Bufferzz

Dato : 22-03-09 00:12

> Du har sikkert ikke været vågen, da du downloadede IE8.

Vågn op! Du har glemt at tage din sovepille ;)

> Prøv igen, og vær opmærksom på, hvornår du skal vælge til hvilket sprog du
> ønsker at downloade.

Fx step 1 her
http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

> mvh
> kk

mvh
Bufferzz

Fra : Pico

Dato : 22-03-09 00:18

Jan A. wrote:
> [...]
> vælge dansk og skrive .dk i feltet suffix - uden held.
>
> Hvordan ændrer jeg det, så den skriver .dk og får den retur til
Det er vel ikke fordi du har en Media Center Pc, hvis det er tilfældet er
det grundliggende engelsk med en sprogpakke ovenpå. Hvis man til en Media
Center henter f. eks. IE 7 skal man først hente den engelske og så senere
installere den danske MUI Pack til IE 7, om der er kommet en til EI 8 ved
jeg ikke.
Du skriver også du hentede den gennem en opdatering, hvis man gør det vil
Media Center automatisk hente den engelske.
--
MVH
Pico