MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
update probs
Fra : Wolle

Dato : 20-03-09 18:35

Hej.
Jeg kører med vista 64 bit, og har netop downloadet Explorer 8 fra
følgende sted:
http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx,
og jeg hentede selvfølgelig versionen til vista 64. Den ville
imidlertid ikke lade sig installere, og det er der jo så ikke noget at
gøre ved, men problemet er nu at min Win Update ikke længere virker, -
den kommer med følgende fejlmeddelelsesnr.: 80070424. Jeg har prøvet
at lave en systemgendannelse, men det ændrer ikke ved noget. Nogen der
har et forslag ??? Hilsen Ole

Fra : ER

Dato : 20-03-09 20:39

http://www.techiecorner.com/112/error-number-0x80070424-in-windows-update-solution/

Fra : Wolle

Dato : 21-03-09 13:10

On Fri, 20 Mar 2009 20:38:37 +0100, ER <dslxxxxx@post.cybercity.dk>
wrote:

>http://www.techiecorner.com/112/error-number-0x80070424-in-windows-update-solution/

Det hjalp desværre ikke, - jeg får stadig den samme fejlkode. For god
ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg jo stadige har
explorer 7, da installationen af explorer 8 jo mislykkedes. Jeg har
prøvet at installere den igen, men stadig uden held.