MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS Vista Home Premium: Missing Security h~
Fra : IKJ

Dato : 16-03-09 17:56

Min ven har en Dell laptop med Vista Home Premium styresystem.

Den har fungeret fint men er pludselig begyndt at opføre sig mærkeligt

Efter en del søgning finder jeg ud af, at Dell laptoppen manglede følgende
opdateringer

*Q958690 critical
*Q960225 vigtig

Dell laptoppen er sat til automatisk opdatering, når man så går ind på
Windows Update bliver alt downloadet og installeret, blot ikke føromtalte.

Laptoppen fortæller: konfigurerer opdateringer 3 af 3

Efter nogen tid:
opdateringer blev ikke konfigureret korrekt!
gendanner ændringer, undlad at slukke computeren!

og føromtalte * mangler stadig at blive installeret

Hvad kan man gøre?

Mvh Ikj

Fra : Ole C

Dato : 16-03-09 19:04

IKJ skrev blandt andet:

> [...]
> opdateringer blev ikke konfigureret korrekt!
> gendanner ændringer, undlad at slukke computeren!
>
> og føromtalte * mangler stadig at blive installeret

Jeg havde på et tidspunkt problemer med opdateringer.
Efter at have kørt "chkdsk /f" fra en kommandoprompt, blev nogle fejl
rettet, så opdateringen kunne gennemføres.

--
vh
Ole C

Fra : IKJ

Dato : 16-03-09 21:35

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Efter at have kørt "chkdsk /f" fra en kommandoprompt, blev nogle fejl
> rettet, så opdateringen kunne gennemføres.

Mange tak for det gode råd

Kørte som du foreslog, "chkdsk c /f" fra en komandopromt
Det løste problemet.

tak IKJ

Fra : Ole C

Dato : 16-03-09 22:23