MS Windows
briani 27239
Er der knyttet serienummer til Recovery CD~
Fra : Thomsen

Dato : 14-03-09 21:15

Hej
Har XP Home på to maskiner og har to recovery-CD'er.
men kan ikke huske hvilken cd der fulgte til hvilken maskine.
Men er det ikke ligemeget?
Der er vel ikke knyttet et bestemt serienummer til en recovery-CD?

mvh Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-03-09 21:20

"Thomsen" skrev i en meddelelse
> Der er vel ikke knyttet et bestemt serienummer til en recovery-CD?

Næppe - men hvis det er forskellige modeller, vil du nok får problemer, hvis
du bytter om.

Jeg har Thinkpad T60 - ens og købt samtidig - og der kan recovery CD'erne
bruge i flæng uden problemer.

Jan

Fra : Thomsen

Dato : 14-03-09 21:30

> [...]
> hvis du bytter om.
>
> Jeg har Thinkpad T60 - ens og købt samtidig - og der kan recovery CD'erne

Okay, tak.

mvh Ole

Fra : Pico

Dato : 14-03-09 22:49

Thomsen wrote:
> [...]
> Men er det ikke ligemeget?
> Der er vel ikke knyttet et bestemt serienummer til en recovery-CD?

Ellers er dat da ligemeget, du taster det ene ind og vil den ikke acceptere
det bruger du bare det andet
I øvrigt kan programmer som Everest vise hvilket nr. din XP er installeret
med, trail kan hentes her:
http://www.lavalys.com/products.php?ps=UE&lang=en&page=48
--
MVH
Pico

Fra : J. E.

Dato : 18-03-09 23:26

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruger du bare det andet
> I øvrigt kan programmer som Everest vise hvilket nr. din XP er installeret med,

Key - hvis det er den du hentyder til står ikke på de recover-CD-er
jeg har set. I dag bliver de vist typisk aktiveret via BIOS-nøgler.

Fra : Pico

Dato : 03-04-09 22:15

J. E. wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Key - hvis det er den du hentyder til står ikke på de recover-CD-er
> jeg har set. I dag bliver de vist typisk aktiveret via BIOS-nøgler.

Undskyld jeg så først din medelse i dag
I følge MS skal de påsættes Pc'en, tror du ikke den er påklistret et eller
andet sted på kassen.
Mailet direkt til dig også.
--
MVH