MS Windows
briani 27239
XP vil installere opdatering KB967715 hele~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-03-09 10:06

Hej igen

Den 5.3. startede jeg en tråd omkring en opdatering, som min XP bliver ved
med at hente hvergnag jeg starter min maskine.
Jeg har nu fundet ud af, at det drejer sig om en opdatering der hedder
"KB967715". Og jeg har set på Google, at jeg åbenbart ikke er den eneste der
døjer med den.

Er der ikke et klogt hoved herinde, der kan hjælpe mig lidt videre hér?
Inde i Logbogen kan jeg se, at den bliver installeret korrekt (?) hver
eneste gang, så hvorfor bliver den så ved med at hente den?!

--
Hilsen Jakob

Fra : N/A

Dato : 14-03-09 11:15

Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-03-09 11:15

> Du kan læse her hos Microsoft hvad den opdatering bruges til.
>
> http://support.microsoft.com/?kbid=967715

Det har jeg læst (uden at jeg ved så meget om det) - men det er vel ikke
nødvendigt at installere denne opdatering HVER dag...? En gang må da være
nok (?). Det er det jeg ikke forstår...

--
Hilsen Jakob

Fra : Knud Erik

Dato : 14-03-09 11:21

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Inde i Logbogen kan jeg se, at den bliver installeret korrekt (?) hver
> eneste gang, så hvorfor bliver den så ved med at hente den?!

Hej
Måske du kan bruge dette
http://kimludvigsen.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=3&t=6824413

Mvh
Knud Erik

Fra : Brian H

Dato : 15-03-09 19:00

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Inde i Logbogen kan jeg se, at den bliver installeret korrekt (?) hver
> eneste gang, så hvorfor bliver den så ved med at hente den?!

På update siden kan du fravælge opdateringer, kan ikke lige huske hvordan,
men stik hovedet ind og se om du ikke kan finde funktionen.