MS Windows
briani 27239
apple tv
Fra : Bagmanden

Dato : 11-03-09 17:01

Apple har to bokse (40 og 160 Gb) der kan vise og afspille lyd og
billede... bl.a. det der ligger i selve boksen og den kan hente
fra ekstern disk.

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv?cid=OAS-EMEA-KWG-DK_TV-DK

Interface er meget lig iTouch/iPhone, hvor bladre-funktionen dog
klares med den medfølgende fjernbetjening, men ellers med næsten
samme look og funktionalitet.
Blæret boks, men lidt for dyr, så nu er
titusindekronersspørgsmålet:

Findes der et jukeboxprogram, der f.eks. kan læse iTunes
bibliotek, henter covers og lave en spilleliste... lidt som de
jukebokse man kan leje, og som køres via XP eller Vista?

--
Bagmanden

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-03-09 21:44

Bagmanden wrote:
> [...]
> funktionalitet.
> Blæret boks, men lidt for dyr, så nu er titusindekronersspørgsmålet:

Dyr og blæret? - ja såmænd. - Det er ihvertfaldnoget, jeg ikke vil bruge
penge på med det lidt, jeg overhovedet bruger video og film - selvom jeg
faktisk er ca. 80% mac bruger og 20% Win bruger. - Så hellere en god
multifunktions-DVD recorder/afspiller fra fx. Pioneer...

> Findes der et jukeboxprogram, der f.eks. kan læse iTunes bibliotek,
> henter covers og lave en spilleliste... lidt som de jukebokse man kan
> leje, og som køres via XP eller Vista?

Af dem, jeg har læst og hørt om, kan jeg da nævne -
Libra 2.1.4 (shareware)
Create, use, manage multiple iTunes music libraries.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10438233
iTunes Media Player 4 (freeware)
Manage and control iTunes playlist easily.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10703453
iTunes Crystal 2.0.1 (freeware)
Play albums from your iTunes and display artwork.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10701044
viewTunes Jukebox 1.0.2 (commercial)
better music player for iTunes music library
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/61708

Desuden véd jeg, at MusicMatch Jukebox også kan afspille iTunes
biblioteker og playlists.

Musicmatch Jukebox 10.00.4040
Play, find, and organize your music.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/25918

Prøv evt. også at kigge her, om der er noget, du kan bruge.
http://www.google.com/search?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENDK276&=&q=itunes+%2B+apple+tv+%2B+windows&btnG=Google+Search&aq=f

mvh. Erik Richard