Flere services bag proxy?
Fra : Dreamslay

Dato : 29-07-01 17:10

Hejsa NG.

Sidder her i mit lille LAN, og vil til at lege med opsætning af både FTP,
HTTP og Mailserver. Alt dette på fordelt på 2 maskiner, der sidder bag ved
min proxyserver/firewall.

Er det muligt f.eks. at have 2x FTP kørende samtidigt? (Jeg går ud fra at
man er nødsaget til at give de 2 maskiner forskellige port numre). En FTP
til HTTP serveren og en alm. FTP server!

Nu har jeg ikke en særlig adv. proxyserver, men det er planen at anskaffe
en. Jeg har overvejet en alm. FreeBSD.

Er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg hopper ud i projektet, eller
er det bare et spørgsmål om at få sat routeren og firewallen ordentlig op
(bare og bare =) ?

Jeg kan da lige indskyde at jeg har TDC Netex via ATM.

Alt info / hjælp der bare har et eller andet med det ovenstående at gøre er
yderst velkommen.

På forhånd tak.

/Dreamslay