-Evaluation period elapsed- NetBarrier 3
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 04-04-09 07:06

Hej med Jer.

Jeg har tidligere fået svar på nedenstående, men løsningen har ikke
været der.

iMac OS 10.5.6.

Når jeg starter maskinen kommer der hver gang et vindue med en
forklaring om, at min prøvetid med NetBarrier X (3) er slut. Jeg har
ikke programmet på maskinen - har vist nok haft det men har smidt det
ud, og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til og kan ikke huske,
hvordan/hvorfor jeg har fået det.
Meddelelsen dukkede op første gang for ca. 1 måned siden.
Jeg har søgt efter NetBarrier på maskinen men kan intet finde. Det er
vel en eller anden automatisk start et eller andet sted. Der er ikke
noget i -konti- -log ind emner-.
Hvordan kan jeg fjerne denne meddelelse.
Det betyder selvfølgelig ikke noget, men jeg er træt af den -bandit-

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-04-09 07:30