Slagelse - Høje Taastrup
Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 02:50

Hvilken vej er nemmest at køre i bil fra Slagelse til Høje Taastrup i de
tidlige morgentimer?
Er det bedst med motorvej til Ringsted og dreje fra ved frakørsel 35 og køre
landevejen over Roskilde og den vej ind?
Eller bedre at tage Køge Bugt motorvejen til Ishøj og følge Ring O4 bagom?
Jeg skal hen i nærheden af hvor Ford Bilia lå/ligger, dvs. ikke så langt fra
frakørsel 4 på Holbækmotorvejen.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 14-03-09 08:48

On Sat, 14 Mar 2009 02:50:00 +0100, "St.M." <-> wrote:

> [...]
>Jeg skal hen i nærheden af hvor Ford Bilia lå/ligger, dvs. ikke så langt fra

Køge Bugt er efterhånden forudsigelig- fra sammenfletningen til Greve
N spilder du meget sjældent mere end 10 minutter i forhold til
topfart.(i hvert fald omkring kl 7) Ringsted-Roskilde har nogle
problemer med et trafiklys ved Øm pt. Om det er løst ved jeg ikke, men
i øjeblikket synes jeg ofte, der tales om sejtræk fra Osted til
Roskilde.
Nu er spørgsmålet jo, hvor tidlige de morgentimer er.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 10:06

"St.M." <-> skrev i meddelelsen
> Hvilken vej er nemmest at køre i bil fra Slagelse til Høje Taastrup i de
> tidlige morgentimer?

Hvad er tidlige morgentimer?

> Er det bedst med motorvej til Ringsted og dreje fra ved frakørsel 35 og
> køre landevejen over Roskilde og den vej ind?

Roskilde vest til Hedehusene tager ca. 25-45 minutter, når jeg kører
hjemmefra kl. ca. 7.45-8.00
Det er så ad Holbækmotorvejen (som altid er stoppet til, på den tid).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 16:39

Per Beer Hansen wrote:
> Hvad er tidlige morgentimer?

Omkring kl. 6

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 17:08

"St.M." <-> skrev i meddelelsen

> Omkring kl. 6

Det er sq for tidligt til mig så
Jeg kører, som allerede nævnt, noget senere, når jeg kører.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 14-03-09 17:10

On Sat, 14 Mar 2009 16:38:50 +0100, "St.M." <-> wrote:

>Omkring kl. 6

Ankomst Taastrup? Så er der ingen problemer på nogle af vejene, prøv
dem af selv.
Afgang Slagelse? Så ville jeg nok prøve dem begge af - der er tendens
til ophobning af trafik mellem Osted og Roskilde pga. de nye
trafiklys. Køge Bugt skulle køre fint på det tidspunkt, måske skal du
sætte 5 min. mere af end topfart.