Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nostalgi straks efter optagelsen
Fra : Aagaard

Dato : 29-07-01 15:04

Her er et billede af Ditte-Marie, som straks efter optagelsen må betragtes
som nostalgi, idet hun ikke længere vil blive vejet af sundhedsplejersken på
den måde, hun bliver det på billedet.

Du er velkommen til at se billedet på:
http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm

.... og kommentere det her i gruppen.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - fotoalbum m.m.

Fra : Mads Pedersen

Dato : 29-07-01 16:15

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som nostalgi, idet hun ikke længere vil blive vejet af sundhedsplejersken

Umiddelbart vil jeg sige, at jeg da godt kunne tænke mig at have set begge
Ditte-Maries øjne - også selv om det højre er en anelse rødt

Har du beskåret billedet i toppen? Jeg kunne forestille mig at billedet
ville vinde en del ved at hele "vægtstangen" (eller hvad sår'n en nu hedder
var med - så kunne man umiddelbart se hvad det er der foregår.
Okay, hvis man har børn kan man formentlig genkende situationen, men
alligevel

....og hvis jeg skal gå lidt i "off-topicmode" vil jeg da sige at jeg godt
kan lide dit billede af drengen på "gyngen" (en tovbane?). Fint at man kan
fornemme bevægelsen i billedet + at du er sluppet for at drengen "laver
ansigter" (jeg har ikke styr på hvor mange billeder jeg har fået ødelagt af
at der ét eller andet sted står en %+|#*"¨ "møg"unge og skærer ansigter)

Kornmarken er syret - specielt i baggrunden hvor selve kornaksene bliver
skjult bag....bag...øh, de der der stritter ud af kornene

Mvh Mads

Fra : Aagaard

Dato : 30-07-01 19:34

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var med - så kunne man umiddelbart se hvad det er der foregår.
> Okay, hvis man har børn kan man formentlig genkende situationen, men

Nej, det er ikke beskåret i toppen. Der var desværre ikke mulighed for at gå
længere tilbage, og med kun 35 mm vidvinkel kunne der ikke komme mere med.
20 mm vidvinkel ville have hjulpet. (Jeg har faktisk en, men det hele gik
lidt for stærkt).

> [...]
af
> at der ét eller andet sted står en %+|#*"¨ "møg"unge og skærer ansigter)

Det er ofte et problem med børn, som lige skal markere at de er foran et
kamera., og ham her er ingen undtagelse. Jeg var dog heldig og fik ham uden
for mange grimasser.

> Kornmarken er syret - specielt i baggrunden hvor selve kornaksene bliver
> skjult bag....bag...øh, de der der stritter ud af kornene
>
> Mvh Mads

Tak for din gode kritik.

Mvh.
Aagaard