Udskriv web-side.
Fra : Hauge

Dato : 29-07-01 14:37

Hejsa

Jeg har brug for på min web-side, at brugeren skal kunne udskrive denne, men
det skal helst være uden de normale headers som IE laver, såsom sidenummer
og link i bunden.

Er det muligt bare med en form for submit, eller noget i den stil, for at
kunne udskrive?

Det skal bruges på et intranet, så det behøver kun at virke på IE, da
firmaet ikke bruger Netscape.

Mvh Hauge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-07-01 18:51

Sun, 29 Jul 2001 15:37:10 +0200, skrev "Hauge"
<hauge@CUThrcnet.dk>:

>Jeg har brug for på min web-side, at brugeren skal kunne udskrive denne, men
>det skal helst være uden de normale headers som IE laver, såsom sidenummer
>og link i bunden.

Kan ikke lade sig gøre normalt, man kan ændre det, hvis man går i
browserens sideopsætning før udskrivning.

>Er det muligt bare med en form for submit, eller noget i den stil, for at
>kunne udskrive?

Det kan lade sig gøre med script-x.
http://www.meadroid.com/scriptx/

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Hauge

Dato : 29-07-01 18:57

Hejsa

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Kan ikke lade sig gøre normalt, man kan ændre det, hvis man går i
> browserens sideopsætning før udskrivning.

Ja det ved jeg godt, men det er flere brugere der skal have mulighed for at
udskrive en bestemt side, uden at skulle tænke

> Det kan lade sig gøre med script-x.

Jeg prøver, tak for hjælpen.

Mvh Hauge