/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
News på iPhone
Fra : Per Rønne


Dato : 13-03-09 15:09

Jeg er netop stødt på følgende newsprogram til iPhone:

<http://www.pure-mac.com/iphone/usenet.html>

Jeg er endnu hverken i stand til at udtale mig begejstret, eller det
stik modsatte, om produktet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

 
 
Peter Farsinsen (13-03-2009)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 13-03-09 16:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
> Jeg er netop stødt på følgende newsprogram til iPhone:
>
> <http://www.pure-mac.com/iphone/usenet.html>
>
> Jeg er endnu hverken i stand til at udtale mig begejstret, eller det
> stik modsatte, om produktet.

Tak for linket. Jeg skriver får iPhonen nu :)

Umiddelbart virker app'en fint. Vil nok primært bruge den til at læse
news, men det gør den i al fald også fint.
--
Peter Farsinsen

Per Rønne (13-03-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-03-09 17:28

Peter Farsinsen <fornacn@efternavn.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
> > Jeg er netop stødt på følgende newsprogram til iPhone:
> >
> > <http://www.pure-mac.com/iphone/usenet.html>
> >
> > Jeg er endnu hverken i stand til at udtale mig begejstret, eller det
> > stik modsatte, om produktet.
>
> Tak for linket. Jeg skriver får iPhonen nu :)

Fra, vel.

Ja, det kan nogle gange være lidt svært at ramme »tasterne«.

> Umiddelbart virker app'en fint. Vil nok primært bruge den til at læse
> news, men det gør den i al fald også fint.

Ja, den kan snildt bruges som et supplement til MacSOUP. At der ifølge
en anmelder højst kan ligge en 30.000 artikler i den gør vel ikke så
meget ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Peter Farsinsen (13-03-2009)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 13-03-09 17:38

Per Rønne wrote:
>> Tak for linket. Jeg skriver får iPhonen nu :)
>
> Fra, vel.

Præcis. Det er derfor jeg kun skriver mails, sms'er osv., hvis det er
strengt nødvendigt ;)

> Ja, den kan snildt bruges som et supplement til MacSOUP. At der ifølge
> en anmelder højst kan ligge en 30.000 artikler i den gør vel ikke så
> meget ...

Nu er det ikke alle der bruger MacSOUP. Har prøvet det kort et par
gange. Det er i mine øjne et fuldstændigt forfærdeligt program.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Per Rønne (13-03-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-03-09 17:56

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:
> Per Rønne wrote:
> >> Tak for linket. Jeg skriver får iPhonen nu :)
> >
> > Fra, vel.
>
> Præcis. Det er derfor jeg kun skriver mails, sms'er osv., hvis det er
> strengt nødvendigt ;)

Forståeligt!

> > Ja, den kan snildt bruges som et supplement til MacSOUP. At der
> > ifølge
> > en anmelder højst kan ligge en 30.000 artikler i den gør vel ikke så
> > meget ...
>
> Nu er det ikke alle der bruger MacSOUP. Har prøvet det kort et par
> gange. Det er i mine øjne et fuldstændigt forfærdeligt program.


Ja, jeg synes nu at det er det bedste news-program jeg kender. Især pga
træstrukturen.
--
Per Rønne. Fra iPhone

Per Rønne (13-03-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-03-09 17:58

Per Rønne <per@rqnne.invalid> wrote:

> Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:
> > Per Rønne wrote:
> > >> Tak for linket. Jeg skriver får iPhonen nu :)
> > >
> > > Fra, vel.
> >
> > Præcis. Det er derfor jeg kun skriver mails, sms'er osv., hvis det er
> > strengt nødvendigt ;)
>
> Forståeligt!
>
> > > Ja, den kan snildt bruges som et supplement til MacSOUP. At der
> > > ifølge
> > > en anmelder højst kan ligge en 30.000 artikler i den gør vel ikke så
> > > meget ...
> >
> > Nu er det ikke alle der bruger MacSOUP. Har prøvet det kort et par
> > gange. Det er i mine øjne et fuldstændigt forfærdeligt program.
>
>
> Ja, jeg synes nu at det er det bedste news-program jeg kender. Især pga
> træstrukturen.

Men det er nu langt hurtigere at indtaste på sin MacBook end på sin
iPhone!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 00:16

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg er netop stødt på følgende newsprogram til iPhone:
>
> <http://www.pure-mac.com/iphone/usenet.html>
>
> Jeg er endnu hverken i stand til at udtale mig begejstret, eller det
> stik modsatte, om produktet.

Det største problem, som jeg ser det, er, at man er nødt til at være på
et wi-fi-netværk. Jeg kan i hvert fald ikke finde en news-server over
telefonnettet (edge eller 3G), men det er måske mig, der gør noget
forkert?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Niels Jørgen Kruse (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Niels Jørgen Kruse


Dato : 15-03-09 08:03

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > Jeg er netop stødt på følgende newsprogram til iPhone:
> >
> > <http://www.pure-mac.com/iphone/usenet.html>
> >
> > Jeg er endnu hverken i stand til at udtale mig begejstret, eller det
> > stik modsatte, om produktet.
>
> Det største problem, som jeg ser det, er, at man er nødt til at være på
> et wi-fi-netværk. Jeg kan i hvert fald ikke finde en news-server over
> telefonnettet (edge eller 3G), men det er måske mig, der gør noget
> forkert?

Det er nok fordi du bruger news.tele.dk og en anden udbyder end TDC på
edge/3G.

--
Mvh./Regards, Niels Jørgen Kruse, Vanløse, Denmark

Martin Bech (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Martin Bech


Dato : 15-03-09 18:09

In article <1iwlfak.4kl15laxmywwN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Det største problem, som jeg ser det, er, at man er nødt til at være på
> et wi-fi-netværk. Jeg kan i hvert fald ikke finde en news-server over
> telefonnettet (edge eller 3G), men det er måske mig, der gør noget
> forkert?

Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.

--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech
Mail: post@FornavnEfternavn.dk / post@FirstnameLastname.dk

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 20:05

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:

> In article <1iwlfak.4kl15laxmywwN%henrik@muenster.dk>,
> henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
> > Det største problem, som jeg ser det, er, at man er nødt til at være på
> > et wi-fi-netværk. Jeg kan i hvert fald ikke finde en news-server over
> > telefonnettet (edge eller 3G), men det er måske mig, der gør noget
> > forkert?
>
> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.

Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
mest med hos internetudbydere.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Peter Farsinsen (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 15-03-09 21:05

Henrik Münster wrote:
>> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
>
> Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
> men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
> mest med hos internetudbydere.

Der er også news.sunsite.dk ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 22:02

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Henrik Münster wrote:
> >> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
> >
> > Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
> > men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
> > mest med hos internetudbydere.
>
> Der er også news.sunsite.dk ;)

Virker den over telefonnettet? Så ville man jo være uafhængig af, om man
er på telefonnettet eller på wi-fi.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Jon (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Jon


Dato : 15-03-09 22:19

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:
>
> > Henrik Münster wrote:
> > >> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
> > >
> > > Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
> > > men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
> > > mest med hos internetudbydere.
> >
> > Der er også news.sunsite.dk ;)
>
> Virker den over telefonnettet? Så ville man jo være uafhængig af, om man
> er på telefonnettet eller på wi-fi.

Spørsmålet er ikke hvorfor sunsite virker, men hvorfor de andre ikke
gjør. Og svaret på det er nok - helt uavhengig av WiFi eller Edge, tror
jeg - det som NJK sier: Du er på feil nett i f.h.t. utbyders newsserver.
--
/Jon
For contact info, run the following in Terminal:
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 23:21

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Virker den over telefonnettet? Så ville man jo være uafhængig af, om man
> > er på telefonnettet eller på wi-fi.
>
> Spørsmålet er ikke hvorfor sunsite virker, men hvorfor de andre ikke
> gjør. Og svaret på det er nok - helt uavhengig av WiFi eller Edge, tror
> jeg - det som NJK sier: Du er på feil nett i f.h.t. utbyders newsserver.

Det virker skam fint. Jeg vidste bare ikke, at Telia havde en
news-server. Min bekymring er bare, at jeg bruger wi-fi på iPhone, når
det er muligt, fordi det er hurtigere. På den måde skifter jeg mellem
wi-fi og telefonnettet. Så vil det være bedst, hvis man har en
news-server, der virker begge steder.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Jon (16-03-2009)
Kommentar
Fra : Jon


Dato : 16-03-09 09:21

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> jeg bruger wi-fi på iPhone, når
> det er muligt, fordi det er hurtigere. På den måde skifter jeg mellem
> wi-fi og telefonnettet. Så vil det være bedst, hvis man har en
> news-server, der virker begge steder.

Se Peter Farsinsens post. Lykke til.
--
/Jon
For contact info, run the following in Terminal:
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Peter Farsinsen (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 15-03-09 23:38

Henrik Münster wrote:
>>>> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
>>> Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
>>> men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
>>> mest med hos internetudbydere.
>> Der er også news.sunsite.dk ;)
>
> Virker den over telefonnettet? Så ville man jo være uafhængig af, om man
> er på telefonnettet eller på wi-fi.

Ja. Du skal bare signe up. Virker uanset (så vidt jeg har erfaret) fra
ethvert net.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

David Blangstrup (22-03-2009)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 22-03-09 10:12

On 2009-03-15 21:05:24 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Henrik Münster wrote:
>>> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
>>
>> Sør'me så. Jeg syntes, jeg havde ledt efter en news-server hos Telia,
>> men jeg fandt ikke nogen. Nyhedsgrupper er jo ikke det, der reklameres
>> mest med hos internetudbydere.
>
> Der er også news.sunsite.dk ;)

Ja, den er fin. Jeg har længe døjet med news.cybercity.dk der hele
tiden er nede (som I jo nok har bemærket, jeg har ikke været så meget
på). Til sidst blev jeg så irriteret, at jeg købte mig adgang til
Panics newsserver, nu jeg bruger Unison. Derefter læste jeg her i
gruppen, at man kunne bruge news.sunsite.dk (gratis!) og har afmeldt
det andet abonnement. ;)
- David
--
Læs min blog
http://blog.blangstrup.info


Per Rønne (22-03-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-03-09 11:41

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> Ja, den er fin. Jeg har længe døjet med news.cybercity.dk der hele
> tiden er nede (som I jo nok har bemærket, jeg har ikke været så meget
> på). Til sidst blev jeg så irriteret, at jeg købte mig adgang til
> Panics newsserver, nu jeg bruger Unison. Derefter læste jeg her i
> gruppen, at man kunne bruge news.sunsite.dk (gratis!) og har afmeldt
> det andet abonnement. ;)

Ja, jeg bruger en gratis tysk newsserver, der har grupper med som
sunsite mangler. De har dog nu lukket for adgangen til nye.

Datemas.de.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 20:49

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:
> In article <1iwlfak.4kl15laxmywwN%henrik@muenster.dk>,
> henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
> > Det største problem, som jeg ser det, er, at man er nødt til at være
> > på
> > et wi-fi-netværk. Jeg kan i hvert fald ikke finde en news-server
> > over
> > telefonnettet (edge eller 3G), men det er måske mig, der gør noget
> > forkert?
>
> Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.

For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
fald besværligt.
--
Venlig hilsen/ Henrik Münster

Peter Farsinsen (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 15-03-09 21:06

Henrik Münster wrote:
> For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> fald besværligt.

Det virker da fint nok at læse, men det er bøvlet at skrive indlæg.
Hvorfor synes du, det er besværligt at læse nyheder?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 22:02

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Henrik Münster wrote:
> > For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> > iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> > nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> > fald besværligt.
>
> Det virker da fint nok at læse, men det er bøvlet at skrive indlæg.
> Hvorfor synes du, det er besværligt at læse nyheder?

Man kan ikke så let drøne gennem en tråd i en diskussion, og det er lidt
svært at se, hvor i tråden man er. Måske er det bare fordi, jeg ikke har
sat mig godt nok ind i, hvordan programmet fungerer. Og så er der jo
lige det med den lille stav og det lille tastatur. Alt i alt er det da
langt nemmere og hurtigere at gøre det på en rigtig computer. Det er da
også en nødløsning at læse hjemmesider på en iPhone, men muligheden er
da rar at have.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Thorbjørn Ravn Ander~ (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 15-03-09 22:15

Henrik Münster skrev:
> Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:
>
>> Henrik Münster wrote:
>>> For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
>>> iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
>>> nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
>>> fald besværligt.
>> Det virker da fint nok at læse, men det er bøvlet at skrive indlæg.
>> Hvorfor synes du, det er besværligt at læse nyheder?
>
> Man kan ikke så let drøne gennem en tråd i en diskussion, og det er lidt
> svært at se, hvor i tråden man er. Måske er det bare fordi, jeg ikke har
> sat mig godt nok ind i, hvordan programmet fungerer. Og så er der jo
> lige det med den lille stav og det lille tastatur. Alt i alt er det da

Kan man egentlig koble et Bluetooth tastatur til en iPhone/iPod touch?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

Henrik Münster (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 15-03-09 23:21

Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> wrote:

> Kan man egentlig koble et Bluetooth tastatur til en iPhone/iPod touch?

Nej. Bluetooth er ret begrænset på iPhone. Jeg ser det dog som et
scenarium engang ude i fremtiden, at små apparater som iPhone er blevet
kraftige nok til at fungere som en computer. I stedet for at sætte en
15" skærm på og et tastatur, så de ender med at være lige så store som
en bærbar computer, kobler man bare skærm og tastatur til, når man er
fremme. På farten bruger man blot den lille indbyggede skærm og har alle
sine data med. Man kan jo bare se på en Mac mini, hvor lille en computer
kan være allerede i dag, hvis der ikke skal en stor skærm og tastatur
på.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Mich. Ottosen (29-10-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 29-10-09 19:57

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:

> > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
>
> For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> fald besværligt.

Jeg véd godt, at dette er en gammel tråd, men jeg har prøvet at få
kontakt til Telias newsserver, som beskrevet ovenfor. Det virker ikke
(for mig) - har serveren skiftet adresse?

--
v.h. Mich

Per Rønne (29-10-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-09 22:30

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:
>
> > > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
> >
> > For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> > iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> > nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> > fald besværligt.
>
> Jeg véd godt, at dette er en gammel tråd, men jeg har prøvet at få
> kontakt til Telias newsserver, som beskrevet ovenfor. Det virker ikke
> (for mig) - har serveren skiftet adresse?

Har Telia overhovedet en newsserver?

Jeg bruger datemas.de.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (30-10-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 30-10-09 07:19

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
>
> > Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
> >
> > > Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:
> >
> > > > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
> > >
> > > For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> > > iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> > > nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> > > fald besværligt.
> >
> > Jeg véd godt, at dette er en gammel tråd, men jeg har prøvet at få
> > kontakt til Telias newsserver, som beskrevet ovenfor. Det virker ikke
> > (for mig) - har serveren skiftet adresse?
>
> Har Telia overhovedet en newsserver?
>
> Jeg bruger datemas.de.


Ja, det tror jeg nok. Men jeg kan anbefale dig at læse den tråd, som du
selv startede for 7 måneder siden: News på iPhone.

Virker datemas.de via Telia abonn? på en iPhone, altså?

--
v.h. Mich

Per Rønne (30-10-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-10-09 09:12

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Ja, det tror jeg nok. Men jeg kan anbefale dig at læse den tråd, som du
> selv startede for 7 måneder siden: News på iPhone.
>
> Virker datemas.de via Telia abonn? på en iPhone, altså?

Naturligvis. Også på et 3 abonnement.

Heller ikke mine e-mails er knyttet an til udbyder; her bruger jeg
MobileMe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (30-10-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 30-10-09 07:19

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> Har Telia overhovedet en newsserver?
>
> Jeg bruger datemas.de.

Undskyld, jeg glemte lige. Kan du ikke give et kvalificeret svar på mine
problemer i tråden: "NewsTap Lite"?

--
v.h. Mich

Per Rønne (30-10-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-10-09 09:12

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
> >
> > Har Telia overhovedet en newsserver?
> >
> > Jeg bruger datemas.de.
>
> Undskyld, jeg glemte lige. Kan du ikke give et kvalificeret svar på mine
> problemer i tråden: "NewsTap Lite"?

Du spørger om en newsserver du mener Telia har. Jeg spørger om Telia
overhovedet har en newsserver. Jeg ved positivt at FullRate ikke har.

Alligevel kan jeg læse og skriver news, og her bruger jeg

<http://datemas.de/>

som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere]. Andre
bruger det der engang var sunsite.dk, nu:

<http://dotsrc.org/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (01-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 01-11-09 21:51

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Du spørger om en newsserver du mener Telia har. Jeg spørger om Telia
> overhovedet har en newsserver. Jeg ved positivt at FullRate ikke har.

Nå, nå, godt ord igen. Jeg henviser til en tråd (nemlig denne), hvor
Martin Bech informerer om den. Henrik Münster kommenterer det. Og bruger
det, men en aflæsning af hans header siger: news104.dk.telia.net. Så den
må jeg vist hellere prøve.
>
> Alligevel kan jeg læse og skriver news, og her bruger jeg
>
> <http://datemas.de/>
>
> som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere]. Andre
> bruger det der engang var sunsite.dk, nu:
>
> <http://dotsrc.org/>

Så vidt jeg kan se (og huske) bruger jeg news.sunsite.dk, og kan netop
ikke sende. Måske skulle jeg prøve at sætte NewsTap Lite op med
dotsrc.org?

Tak for din kommentar

--
v.h. Mich

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 08:45

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > Du spørger om en newsserver du mener Telia har. Jeg spørger om Telia
> > overhovedet har en newsserver. Jeg ved positivt at FullRate ikke
> > har.
>
> Nå, nå, godt ord igen. Jeg henviser til en tråd (nemlig denne), hvor
> Martin Bech informerer om den. Henrik Münster kommenterer det. Og
> bruger
> det, men en aflæsning af hans header siger: news104.dk.telia.net. Så
> den
> må jeg vist hellere prøve.
> >
> > Alligevel kan jeg læse og skriver news, og her bruger jeg
> >
> > <http://datemas.de/>
> >
> > som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere].
> > Andre
> > bruger det der engang var sunsite.dk, nu:
> >
> > <http://dotsrc.org/>
>
> SÃ¥ vidt jeg kan se (og huske) bruger jeg news.sunsite.dk, og kan netop
> ikke sende. Måske skulle jeg prøve at sætte NewsTap Lite op med
> dotsrc.org?
>
> Tak for din kommentar

Hæ, Telia News virker
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 14:26

> Hæ, Telia News virker
> M.

Prøver Sunsite med WiFi...
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 14:28

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> > Hæ, Telia News virker
> > M.
>
> Prøver Sunsite med WiFi...
(Dette er fra iPhone/NewsTab/Sunsite)

OK - det virker - Hermed er Telia skrottet, for Sunsite er fleksibelt i
forhold til WiFi, men jeg må hellere prøve på telefonnettet også

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 14:36

> Hæ, Telia News virker
> M.

OK - prøver Sunsite på Telias 3Gnet fra "phønen" med NewsTab...

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 14:42

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> > Hæ, Telia News virker
> > M.
>
> OK - prøver Sunsite på Telias 3Gnet fra "phønen" med NewsTab...
>
> M.

Altså - Sunsite har vundet: Denne linie er fra puteren - linien ovenover
er fra phønen, og øverste linie er fra phønen, men fra Telias news....

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Mich. Ottosen (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 05-11-09 23:32

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
> Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
>
> > > Hæ, Telia News virker
> > > M.
> >
> > OK - prøver Sunsite på Telias 3Gnet fra "phønen" med NewsTab...
> >
> > M.
>
> Altså - Sunsite har vundet: Denne linie er fra puteren - linien
> ovenover
> er fra phønen, og øverste linie er fra phønen, men fra Telias news....
>
> M.

Øh, linieringen er uklar for mig. Men nu prøver jeg min fon via Telias
3G. Den tidligere artikel var via vores WIFI
--
v. h. Mich.

jagge (02-11-2009)
Kommentar
Fra : jagge


Dato : 02-11-09 16:54


> som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere]. Andre
> bruger det der engang var sunsite.dk, nu:

må jeg spørge hvilket program du bruger til Iphonen ?? (kan ikke se
starten af denne tråd.

MVH

Jakob

Per Rønne (02-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-11-09 19:13

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> > som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere]. Andre
> > bruger det der engang var sunsite.dk, nu:
>
> må jeg spørge hvilket program du bruger til Iphonen ?? (kan ikke se
> starten af denne tråd.

NewsTap. Men der går lang tid mellem at jeg åbner det.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (02-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 02-11-09 23:17

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> > som dengang var gratis [det er det stadig for »gamle« brugere]. Andre
> > bruger det der engang var sunsite.dk, nu:
>
> må jeg spørge hvilket program du bruger til Iphonen ?? (kan ikke se
> starten af denne tråd.

Nej, det har du ret i. Men det er NewsTap Lite (se den anden tråd med
den titel). Hvis du mener styresystem, så er det det nyeste.



--
v.h. Mich

jagge (03-11-2009)
Kommentar
Fra : jagge


Dato : 03-11-09 08:43

starten af denne tråd.
>
> Nej, det har du ret i. Men det er NewsTap Lite (se den anden tråd med
> den titel). Hvis du mener styresystem, så er det det nyeste.

Ok det prøver jeg :0)

MVH

Jakob

Mich. Ottosen (03-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 03-11-09 20:45

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> starten af denne tråd.
> >
> > Nej, det har du ret i. Men det er NewsTap Lite (se den anden tråd med
> > den titel). Hvis du mener styresystem, så er det det nyeste.
>
> Ok det prøver jeg :0)
>

Ja, endelig. Det er super at kunne læse sin nyhedsgruppe (og kun én i
Lite) på farten.
Jeg håber du så kan assistere mig med gode råd, for jeg kan ikke få lov
til at skrive nye artikler/svar. Tastaturet dukker bare kortvarigt op og
forsvinder så. (det er igen en ref. til den anden tråd, men nu
fortsætter vi da bare her).

Jeg kan heller ikke lige greje, hvordan man sletter artikler i NewsTap
Lite på telefonen. Vejledning vil være velkomment.


--
v.h. Mich

Per Rønne (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-11-09 03:20

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Ja, endelig. Det er super at kunne læse sin nyhedsgruppe (og kun én i
> Lite) på farten.
> Jeg håber du så kan assistere mig med gode råd, for jeg kan ikke få lov
> til at skrive nye artikler/svar. Tastaturet dukker bare kortvarigt op og
> forsvinder så.

Det kunne jo tænkes at være en »facilitet« ved Lite-udgaven ...
personligt har jeg kun den »almindelige« udgave.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-11-09 21:37

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
>
> > Ja, endelig. Det er super at kunne læse sin nyhedsgruppe (og kun én i
> > Lite) på farten.
> > Jeg håber du så kan assistere mig med gode råd, for jeg kan ikke få lov
> > til at skrive nye artikler/svar. Tastaturet dukker bare kortvarigt op og
> > forsvinder så.
>
> Det kunne jo tænkes at være en »facilitet« ved Lite-udgaven ...
> personligt har jeg kun den »almindelige« udgave.

Mener du købeudgaven, når du skriver "almindelig"? Den koster kun kr.
24,- så det er ikke afskrækkende, men på Lite udgavens
side/vejledning/reklameskræp står der faktisk at Lite osse kan sende.
Den eneste begrænsning er (som jeg har læst det) at Lite kun kan abonn.
på én newsgruppe. Findes der andre værdige grupper end edb.mac?


--
v.h. Mich

Per Rønne (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-09 06:51

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
> >
> > > Ja, endelig. Det er super at kunne læse sin nyhedsgruppe (og kun én i
> > > Lite) på farten.
> > > Jeg håber du så kan assistere mig med gode råd, for jeg kan ikke få lov
> > > til at skrive nye artikler/svar. Tastaturet dukker bare kortvarigt op og
> > > forsvinder så.
> >
> > Det kunne jo tænkes at være en »facilitet« ved Lite-udgaven ...
> > personligt har jeg kun den »almindelige« udgave.
>
> Mener du købeudgaven, når du skriver "almindelig"?

Selvklart.

> Den koster kun kr. 24,- så det er ikke afskrækkende, men på Lite udgavens
> side/vejledning/reklameskræp står der faktisk at Lite osse kan sende. Den
> eneste begrænsning er (som jeg har læst det) at Lite kun kan abonn. på én
> newsgruppe. Findes der andre værdige grupper end edb.mac?

Jeg har aldrig prøvet Lite-udgaven. Jeg tror ikke engang den eksisterede
da jeg købte NewTap.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Henrik Münster (08-11-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 08-11-09 00:20

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Mener du købeudgaven, når du skriver "almindelig"? Den koster kun kr.
> 24,- så det er ikke afskrækkende, men på Lite udgavens
> side/vejledning/reklameskræp står der faktisk at Lite osse kan sende.
> Den eneste begrænsning er (som jeg har læst det) at Lite kun kan abonn.
> på én newsgruppe. Findes der andre værdige grupper end edb.mac?

Det kommer an på, om du interesserer dig for cykler, biler,
fotografering, Celine Dion eller noget helt andet
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Thorbjørn Ravn Ander~ (08-11-2009)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 08-11-09 01:16

Henrik Münster skrev:
> Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
>
>> Mener du købeudgaven, når du skriver "almindelig"? Den koster kun kr.
>> 24,- så det er ikke afskrækkende, men på Lite udgavens
>> side/vejledning/reklameskræp står der faktisk at Lite osse kan sende.
>> Den eneste begrænsning er (som jeg har læst det) at Lite kun kan abonn.
>> på én newsgruppe. Findes der andre værdige grupper end edb.mac?
>
> Det kommer an på, om du interesserer dig for cykler, biler,
> fotografering, Celine Dion eller noget helt andet

Er det ikke emner der allesammen alligevel ender herinde?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

nospamtoMike [8000 C~ (10-11-2009)
Kommentar
Fra : nospamtoMike [8000 C~


Dato : 10-11-09 01:28



> Findes der andre værdige grupper end edb.mac?
>>
>> Det kommer an på, om du interesserer dig for cykler, biler,
>> fotografering, Celine Dion eller noget helt andet
>
> Er det ikke emner der allesammen alligevel ender herinde?

Nej, Celine D er forbudt her!
- Mikael


Morten Lind (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 04-11-09 17:09

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.

> For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> fald besværligt.

Og hvad skal udfyldes i indstillingerne, hhv. i iPhone og NewsTab?

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Per Rønne (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-11-09 17:23

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
>
> > For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> > iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> > nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> > fald besværligt.
>
> Og hvad skal udfyldes i indstillingerne, hhv. i iPhone og NewsTab?

I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
løsen, port, mailadresse, navn og signatur.

Og forskellige andre småting.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Morten Lind (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 04-11-09 17:49

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
>
> > Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
> >
> > > > Prøv at vælge news101.telia.com som newsserver på din telefon.
> >
> > > For nu at vise, at jeg kan finde ud af det, skriver jeg dette fra min
> > > iPhone med edge-forbindelse via Telia. Det må bestemt betegnes som en
> > > nødløsning at læse news på sin iPhone. Umiddelbart virker det i hvert
> > > fald besværligt.
> >
> > Og hvad skal udfyldes i indstillingerne, hhv. i iPhone og NewsTab?
>
> I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
> løsen, port, mailadresse, navn og signatur.
>
> Og forskellige andre småting.

OK - så det er Telias support, der skal ind over her, forstår jeg - for
jeg kender da ikke alle de detailler, tak

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Mich. Ottosen (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-11-09 21:37

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> > I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
> > løsen, port, mailadresse, navn og signatur.
> >
> > Og forskellige andre småting.
>
> OK - så det er Telias support, der skal ind over her, forstår jeg - for
> jeg kender da ikke alle de detailler, tak
>

Ro på nu. Når vi lige får afklaret om NewsTap Lite kan sende et svar
eller en ny artikel, og vi får fundet ud af, hvordan man sletter
artikler på iPhonens NewsTap Lite, så skal jeg såmænd gerne udfolde al
min pædagogiske kunnen og gelejde dig igennem. Men selvfølgelig kender
jeg ikke din userid. Den må du selv levere.

Har du ikke stadigvæk min gyldige emailadresse? Så kan vi da ordne det
dér? Ellers kan jeg ringe på vores fastnettelefon. Jo, sådan én har vi
skam stadigvæk

--
v.h. Mich

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 03:07

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
>
> > Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > > I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
> > > løsen, port, mailadresse, navn og signatur.
> > >
> > > Og forskellige andre småting.
> >
> > OK - så det er Telias support, der skal ind over her, forstår jeg - for
> > jeg kender da ikke alle de detailler, tak
> >
>
> Ro på nu. Når vi lige får afklaret om NewsTap Lite kan sende et svar
> eller en ny artikel, og vi får fundet ud af, hvordan man sletter
> artikler på iPhonens NewsTap Lite, så skal jeg såmænd gerne udfolde al
> min pædagogiske kunnen og gelejde dig igennem. Men selvfølgelig kender
> jeg ikke din userid. Den må du selv levere.
>
> Har du ikke stadigvæk min gyldige emailadresse? Så kan vi da ordne det
> dér? Ellers kan jeg ringe på vores fastnettelefon. Jo, sådan én har vi
> skam stadigvæk

Hæ, hæ...tak

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Per Rønne (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-09 06:51

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Ellers kan jeg ringe på vores fastnettelefon. Jo, sådan én har vi
> skam stadigvæk

Den droppede jeg da da jeg fik FullRate - som leverer IP-telefoni på de
gamle telefoner. Som led i adsl-abonnementet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Mich. Ottosen (04-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-11-09 21:37

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
> løsen, port, mailadresse, navn og signatur.
>
> Og forskellige andre småting.

Bare et spørgsmål: hvilken port skal det være? NewsTap Lite
indstillingerne er default til port 119. Er den OK, eller skal det være
en anden? Hos Telia, endnu da.


--
v.h. Mich

Per Rønne (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-09 06:51

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > I Indstillinger vælges NewsTap, og så indtaster du server, userid,
> > løsen, port, mailadresse, navn og signatur.
> >
> > Og forskellige andre småting.
>
> Bare et spørgsmål: hvilken port skal det være? NewsTap Lite
> indstillingerne er default til port 119. Er den OK, eller skal det være
> en anden? Hos Telia, endnu da.

Hos mig er det 119 - men jeg bruger jo datemas.de.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 13:47

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Bare et spørgsmål: hvilken port skal det være? NewsTap Lite
> indstillingerne er default til port 119. Er den OK, eller skal det være
> en anden? Hos Telia, endnu da.

Altså - jeg købte jo NewsTab igår, satte den op - men "phønen" bruger jo
WiFi her....og da jeg her bruger TDC, virkede NewsTab ikke.

I formiddag ved otte-tiden prøvede jeg igen, og NewsTab forbandt og
hentede og sendte artikler i en lind strøm.

Telia skal ikke have hverken port, navn, brugerID, kodeord eller andet -
blot news101.telia.com - og så kører det, når man er på Telias
telefonnet.

Min anden post, hvor jeg skriver, at Telia news virker, er sendt på
farten fra iPhone med NewsTab.

Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ? ))))

Jeg undrer mig dog over, at jeg ikke kan tilføje andre servere, som jeg
så kunne skifte imellem, afhængig af min lokation, men.....man kan jo
ikke få alt.

Men NewsTab kører lige ud af "kassen" med Telia.

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Per Rønne (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-09 14:08

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Men NewsTab kører lige ud af "kassen" med Telia.

Med en newsserver der er uden for ens udbyders kontrol virker det på
såvel WiFi som 3G eller EDGE.

Jeg har netop for første gang i megt lang tid prøvet min NewTab, og det
fungerer. Selv om jeg i mellemtiden er skiftet fra Telia til 3.

I hvert fald på WiFi.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Per Rønne (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-09 14:10

Ja, det fungerer skam.


--
Per Rønne. Fra iPhone

Thorbjørn Ravn Ander~ (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 05-11-09 16:37

Morten Lind skrev:
>
> Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ? ))))

Når man ønsker sig en ny Mac Pro måske? :D:D:D

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus... Tubular Bells!"

Morten Lind (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 05-11-09 16:51

Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> wrote:

> Morten Lind skrev:
> >
> > Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ? ))))
>
> Når man ønsker sig en ny Mac Pro måske? :D:D:D

Hæ, hæ....

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

mich.ottosen@mail.dk (05-11-2009)
Kommentar
Fra : mich.ottosen@mail.dk


Dato : 05-11-09 23:08

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
> Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> wrote:
>
> > Morten Lind skrev:
> > >
> > > Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ?
> > > ))))
> >
> > Når man ønsker sig en ny Mac Pro måske? :D:D:D
>
> Hæ, hæ....
>
> M.

Selv Hæ. Til jer begge. Men nu har jeg investeret :/) tester nu om jeg
kan sende/svare fra min fon?


--
v. h. Mich.

cykelstativ@invalid.~ (05-11-2009)
Kommentar
Fra : cykelstativ@invalid.~


Dato : 05-11-09 23:14

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
> Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> wrote:
>
> > Morten Lind skrev:
> > >
> > > Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ?
> > > ))))
> >
> > Når man ønsker sig en ny Mac Pro måske? :D:D:D
>
> Hæ, hæ....
>
> M.

Nu tester jeg købeudgaven fra min fon. Håber det virker.

--
v. h. Mich.

Mich. Ottosen (05-11-2009)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 05-11-09 22:28

<cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
> > Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> wrote:
> >
> > > Morten Lind skrev:
> > > >
> > > > Og hvornår er det så lige, at det er smart at spare kr.: 24,- ?
> > > > ))))
> > >
> > > Når man ønsker sig en ny Mac Pro måske? :D:D:D
> >
> > Hæ, hæ....
> >
> > M.
>
> Nu tester jeg købeudgaven fra min fon. Håber det virker.

Nå, det gjorde de så. Til min undren for i My Groups står der efter
dk.edb.mac: (read). I Liteudgaven stod der: (read, write), men det
virkede jo ikke.
Nu skal jeg jo lige have fikset den der med navnet. Det er vist kun de
indviede, der kender "cykelstativ@invalid.dk"?

Bare en detalje: hvor skal jeg sætte noget, så artiklen viser
afsendelsestidspunkt? I Suppen står der et nydeligt "?", det går jo
ikke.

--
v.h. Mich

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408879
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste