Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
makro
Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 29-07-01 13:24

Jeg har lagt et makro på dk.binaer , billedet er taget med Olympus 2100z
..Hvis der er nogen der har lyst til at kommentere det er de velkomne.
mvh

Lasse

http://lasse.nitro.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-01 13:51

"Lasse Tørnkvist" <lasse@nitro.dk> wrote in message

> Jeg har lagt et makro på dk.binaer , billedet er taget med Olympus 2100z
> .Hvis der er nogen der har lyst til at kommentere det er de velkomne.

Jeg må altså sige, at det er en kanont skod ud over alle grænser

Kunne måske trænge til en smugle beskæring i top og bund.

Fra : Kim Østrup

Dato : 29-07-01 14:38

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en

> Jeg må altså sige, at det er en kanont skod ud over alle grænser

Hej Barke

Nu er det jo god netetiekette ikke at rette på andres stavefejl - men
mon ikke du har ment skud

Mvh

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-01 14:43

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> wrote in message

> Nu er det jo god netetiekette ikke at rette på andres stavefejl - men
> mon ikke du har ment skud

Heh,,, ja der er jo lidt forskel

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-07-01 16:15

On Sun, 29 Jul 2001 14:24:04 +0200, "Lasse Tørnkvist" <lasse@nitro.dk>
wrote:

>Jeg har lagt et makro på dk.binaer , billedet er taget med Olympus 2100z
>.Hvis der er nogen der har lyst til at kommentere det er de velkomne.
>mvh

flot, man kan helt få myrepatter ved at se det billede

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Kim Østrup

Dato : 29-07-01 19:49

Hej Lasse

Der har du virkelig fået dig pragtskud - det er skarpt lige der hvor det
skal være, farverne er gode og fluen ser rigtig led ud. Jeg savner dog
lidt glimt i øjnene

Var det mit billede ville jeg (udover at være stolt af det) nok klippe
lidt i bund, top og venstre side. Jeg synes den blurret forgrund virker
lidt distraherende - og det kunne være en løsning.

Men kanonskud du har lavet. Flot

Mvh

Kim

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-07-01 22:39

"Lasse Tørnkvist" wrote:

> Jeg har lagt et makro på dk.binaer , billedet er taget med Olympus 2100z
> .Hvis der er nogen der har lyst til at kommentere det er de velkomne.

Kunne dem der uploader billeder til den binaere gruppe ikke gøre sig den
ulejlighed at bringe indlægets message ID, det gør at man kan hente
indlæget uden at abonnere på alt det andet krab der er i den binaere gruppe.

-----

Ovenstående er message ID til det indlæg jeg her besvarer, og hvis man
lige indsætter "news:", så er det klikbart som et link - prøv...!

Message ID'et finder man i headeren på det indlæg man har sendt.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Lyrik

Dato : 30-07-01 13:37

> [...]
>
> Jeg har lagt et makro på dk.binaer , billedet er taget med Olympus 2100z
> .Hvis der er nogen der har lyst til at kommentere det er de velkomne.

Er det hovedpersonen i Ridley Scotts næste film "AlienX?"
Der er mange detaljer. Meget flot, dog undrer jeg mig lidt over øjnene, er
de ikke sammensatte?

Hilsen
Jens