hjælp mig!
Fra : jonas boserup

Dato : 10-03-09 20:46

hej jeg ønsker et lille link system
her er et eksembel:
--------------------------------
link ( )
link (X)
link ( )

(knap)
---------------------------
som i kan se er det et hvor jeg kan trykke ud for et link og så
trykke på knapen, så går den til det valgte link

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-09 20:54

jonas boserup skrev:
> hej jeg ønsker et lille link system

I en dropdown-menu eller lignende?

> som i kan se er det et hvor jeg kan trykke ud for et link og så
> trykke på knapen, så går den til det valgte link

Hvorfor det ekstra klik i stedet for blot at gå til linket,
når der klikkes på det?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : jonas boserup

Dato : 10-03-09 21:59

Kim Ludvigsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> I en dropdown-menu eller lignende?

> Hvorfor det ekstra klik i stedet for blot at gå til linket,
> [...]
_-----------------------------------

du kan se det her
------------------------------

p;&nbsp;
<input type="radio" value="on" name="radio1" /></div>
p;&nbsp;
<input type="radio" value="on" name="radio1" /></div>
p;&nbsp;&nbsp;
<input type="radio" checked="checked" value="on" name="radio1"
/></div>
p;&nbsp;
<input type="radio" value="on" name="radio1" /></div>
p;&nbsp;
<input type="radio" value="on" name="radio1" /></div>

----------------------------------
håber du kan bruge det

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-09 22:46

jonas boserup skrev:

> du kan se det her

[Kode slettet]

Nej, din kode forklarer ikke noget. Hvis du vil have hjælp
til kode, så upload en side på nettet, så vi kan se den direkte.

Men du svarede ikke på mit spørgsmål: Hvorfor et ekstra klik
på en knap i stedet for at bare lave et almindeligt link?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : jonas boserup

Dato : 11-03-09 14:11

> [...]
>
> Men du svarede ikke på mit spørgsmål: Hvorfor et ekstra klik
> på en knap i stedet for at bare lave et almindeligt link?

nu har jeg et link
http://www.kobelecki.ishoejby.dk/test/test.html

fordi jeg vil have et link system som ikke er som andre link
systemer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-03-09 15:34

jonas boserup skrev:

> direkte.

> nu har jeg et link
> http://www.kobelecki.ishoejby.dk/test/test.html

Du skal bruge script. Jeg vil tro, at det bedste er at bruge
JavaScript. Prøv at spørge i JavaScript-gruppen (clientside).

> fordi jeg vil have et link system som ikke er som andre link
> systemer

Vil du ikke have besøgende på hjemmesiden? Hvorfor skulle
brugere komme tilbage til noget så brugerfjendsk?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-09 22:46

jonas boserup skrev:

> http://www.kobelecki.ishoejby.dk/test/test.html
>
> fordi jeg vil have et linksystem som ikke er som
> andre linksystemer

Hvad hjælper det, hvis ingen gider at bruge det?

Lav dine links på helt normal vis, så får du også
brugerne med.

Du kan altid "style" dit linksystem med css, så det
bliver unikt for dig.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk