Abonnereder kalendere på iPhone
Fra : Henrik Münster

Dato : 10-03-09 03:07

Vi har før talt om, hvordan man få kalendere, man abonnerer på i iCal,
over på sin iPhone. Jeg læste et lille trick i Mediamacs forum. Desværre
duer til kun til kalendere, der ikke bliver ændret. Det kan typisk være
ugenumre eller helligdage.
Tricket går ud på, at man først abonnerer på kalenderen i iCal.
Så eksporterer man den f.eks. til skrivebordet. Herpå sletter man
kalenderen, man abonnerer på og opsiger abonnementet. Man kan nu
importere den kalender, man lagde på skrivebordet, til iCal og give den
et relevant navn. Kalenderen kan nu ikke ændres af nogen udefra, men til
gangæld kommer æøå rigtigt med over til iPhone. Hvis det bare er til de
kalendere, jeg har nævnt, gør det jo ikke noget. Helligdagskalenderen er
ført frem til 2020, så man skal ikke ændre på den ret tit.

<http://www.avalonia.dk/html/mail/ical/default.php>
--
Henrik Münster
Esbjerg