MS Windows
briani 27239
Skærmbillede
Fra : Ulla

Dato : 09-03-09 21:22

Hej i Gruppen

Kan nogen hjælpe mig med at få mit skærmbillede tilbage :
jeg har Eniro som startside og den er pludselig skrumpet ind til 2
kolonner.

VH Ulla

Fra : Vidal

Dato : 09-03-09 22:10

Ulla skrev:
> Hej i Gruppen
>
> Kan nogen hjælpe mig med at få mit skærmbillede tilbage :
> jeg har Eniro som startside og den er pludselig skrumpet ind til 2
> kolonner.

Kan du ikke bare klikke i 'firkanten' i øverste højre
hjørne af siden, eller 'trække' den til den
størrelse, du ønsker i nederste højre hjørne, hvor
hjørnet er lettere 'skraveret'?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ole C

Dato : 09-03-09 23:53

Ulla skrev blandt andet:

> Kan nogen hjælpe mig med at få mit skærmbillede tilbage :
> jeg har Eniro som startside og den er pludselig skrumpet ind til 2
> kolonner.

Træb vinduet til den øsnkede størrelse med venstre musetast - og luk
vinduet, så bør størrelsen blive husket.
Hvis du bruger firkantsymbolet i øverste højre hjørne til at forstørre
vinduet, bliver indstillingen ikke husket.
Endnu en af Windows mange særheder...

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 09-03-09 23:54

Ole C skrev blandt andet:

> [...]
> Hvis du bruger firkantsymbolet i øverste højre hjørne til at forstørre
> vinduet, bliver indstillingen ikke husket.

Og jeg mnener selvfølgelig: Træk vinduet til den ønskede.....etc.

--
vh
Ole C

Fra : Ulla

Dato : 10-03-09 00:25

Tak for svar
men jeg har vist ikke udtrykt mig korrekt

det er ikke siden der er mindre det er indholdet f.eks. Ekstra bladet
den gule indholdsfortegnelse i venstre side er væk
og Eniro har som sagt kun 2 kolonner resten mangler det er bare hvidt
VH Ulla

Fra : Ole C

Dato : 10-03-09 09:37

Ulla skrev blandt andet:

> [...]
> bladet den gule indholdsfortegnelse i venstre side er væk
> og Eniro har som sagt kun 2 kolonner resten mangler det er bare

Ekstrabladet har heller ingen indholdsfortegnelse i venstre side hos mig -
og resten fylder kun cirka to trediedele af vinduet, hvis det er sat til at
fylde hele min 15,4" skærm. Resten er gråt - og sådan har Ekstrabladet lavet
deres side.
På Eniros forside fylder den blå bjælke foroven helt ud i siderne, mens der
på resten af siden er tre kolonner - og en masse hvidt i siderne.
Sådan har Eniro lavet siden.
Prøv at forklare hvordan det ser ud hos dig sammenligner med ovenstående
beskrivelser.....

--
vh
Ole C

Fra : Ulla

Dato : 10-03-09 20:38

Hej Ole
min Eniro har 2 kolonner i midten - resten er hvidt
men den blå bjælke med Eniros indholdsfortegnelse fylder hele bredden som
den altid har gjort
Ekstra Bladet fylder ca 2/3 resten er gråt og uden gul indholdsfortegnelse
i venstre side
håber jeg har forklaret ok

Fra : Ole C

Dato : 11-03-09 15:33

Ulla skrev blandt andet:

> Hej Ole
> min Eniro har 2 kolonner i midten - resten er hvidt

Er det Eniros forside du er på?
http://www.eniro.dk/

> men den blå bjælke med Eniros indholdsfortegnelse fylder hele bredden
> som den altid har gjort
> Ekstra Bladet fylder ca 2/3 resten er gråt og uden gul
> indholdsfortegnelse i venstre side

Og jeg prøvede i forrige indlæg at fortælle dig, at sådan ser Ekstrabladets
forside ud (nu)

--
vh
Ole C

Fra : John

Dato : 10-03-09 00:48

"Ulla" <ubirch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe mig med at få mit skærmbillede tilbage

Din Windows ser ud til at mangle opdateringer, og er derfor sandsynligvis
inficeret med snavs fra internettet.

Rensning og opdatering kan derfor være nyttig, før der søges efter
eventuelle fejl.

Tip:

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da