MS Windows
briani 27239
Udskifte serienr i win xp pro
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-09 13:55

Hvordan er det nu man udskifter serienummeret i win xp pro dk?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henning

Dato : 09-03-09 14:43

On Mon, 9 Mar 2009 13:55:24 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Hvordan er det nu man udskifter serienummeret i win xp pro dk?
Søg efter programmet Magical Jelly Bean Keyfinder

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-09 16:58

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Søg efter programmet Magical Jelly Bean Keyfinder

Som jeg læser forklaringen til MJBK, så kan det kun bruges til at få oplyst
serienummer/productkey.
Eller kan det også bruges til at udskifte serienummer?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henning

Dato : 09-03-09 18:57

On Mon, 9 Mar 2009 16:57:50 +0100, "Per Beer Hansen"
> [...]

>serienummer/productkey.
>Eller kan det også bruges til at udskifte serienummer?
Jeg har brugt den til at ændre nummer med, så det vil jeg mene.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-09 13:51

> Jeg har brugt den til at ændre nummer med, så det vil jeg mene.

Jeg kan ikke se funktionen nogen steder i programmet.
Men maskine bliver i skrivende stund om-installeret, så problemet er løst

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mads

Dato : 09-03-09 20:26

> [...]

>serienummer/productkey.
>Eller kan det også bruges til at udskifte serienummer?

Den kan også ændre det.
Den funktion ligger oppe i en af rullegardinmenuerne

mvh Mads

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-09 13:52

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> Den kan også ændre det.
> Den funktion ligger oppe i en af rullegardinmenuerne

Jeg kunne ikke finde den funktion nogen steder i programmet.
Men maskinen bliver i skrivende stund om-installeret, så problemet er løst

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 10-03-09 16:00

> [...]

>serienummer/productkey.
>Eller kan det også bruges til at udskifte serienummer?

Det afhænger af versionen.

Nyeste version er (vistnok) 2.0.6, der *ikke* kan ændre Product Key,
men til gengæld kan vise Product Keys og serienumre for mange flere
programmer end den gamle version kan.

Min gamle version er 1.5B3, og den kan ændre Product Key, i hvert fald
i *nogle* Windows-versioner.
Til gengæld kender den kun MS-programmer (Windows og Office).
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-03-09 17:07

"Per Beer Hansen" skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu man udskifter serienummeret i win xp pro dk?

Måske denne:

http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx

Jan

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-09 13:53

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Måske denne:
>
> http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx

Ja det så jo rigtigt nok ud, men den ville ikke godtage det nye serienr
Men maskinen bliver i skrivende stund om-installeret, så problemet er løst

Tak for hjælpen til alle.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport