Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt makro ...
Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 11:37

Hej igen ...

Jeg smed lige et andet billede ind på samme URL.

http://www.koch.dk/billeder/kritik

Kommentarer er velkomne.

/Martin

Fra : Thomas Bach

Dato : 29-07-01 11:59

Martin Koch <martin@koch.dk> wrote:

> http://www.koch.dk/billeder/kritik
Hej Martin

Din insekter(svirrefluer) er bedre denne gang, men jeg synes stadigvæk
der lige mangler det sidste i skarphed. Har du prøvet at give billedet
en moderat uskarp maske i Photoshop?

Dit billede ville også have været mere harmonisk hvis det miderste af
blomsten fyldte noget mere på billedet.

Der er ikke anden for, end at du må prøve igen. Jeg kigger gerne på dine
næste billeder.

Hilsen

Thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-07-01 22:06

Martin Koch wrote:

> Kommentarer er velkomne.

Det er begge billeder jeg gerne ville ha' taget.

Dermed ikke sagt at de gør mig grøn af misundelse, men arbejd du bare
vidre, jeg glæder mig til at se dine fremtidige billeder....

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen