upload & download
Fra : Leon Lund

Dato : 29-08-01 11:35

Hej

Jeg kunde godt tænke mig at vide hvordan man uploader til en anden computer
og downloader der fra da jeg og min bror mangler et stystem hvor vi kan
sende og modtage filer eller hente dem fra hinandens computer da vi bor i
hver sin ende af landet er der nogle der kan hjælpe vil vi blive meget glade
Leon

Fra : Isak Lyberth

Dato : 29-07-01 15:04

Brug en ftp server, kik på www.tucows.com efter en der er let at sætte op