Malmø torturerer for lidt
Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-09 18:21

Malmø torturerer for lidt
I disse dage spilles Oscar-vinderfilm "Slumdog millionæire" hvor man ser
indisk politi torturere en teenager, der viser sig uskyldig.
Og i teaterstykke om "Maria Stuart" ser man optræk til et katolsk kup, der
kunne have smadret England, og så anvendes tortur mod farlige
landsforrædderiske adelsmænd og derved bliver kuppet optrevlet ved, at
engelske adelsmænd, der er forelskede i den skotske katolske dronning Maria
Stuart bliver pint, indtil sandheden kommer frem.
Den første art "gadetortur" hvor politiet passiviserer fattige kriminelle
ved at give elektriske stød på politistationen, var EU nok vokset fra da
Stuensee og Christian den 7. afskaffede dansk tortur, og Istanbul er nok
eneste europæiske by som er så barbarisk.
USA har i Irak brugt raffineret psykisk tortur og har på Guantanamo
suppleret med overdreven kold airconditioning, og måske DK har undgået
terror alene pga sådan optrevling af terroristnetværk. En skæbne som New
York, Madrid og London med talrige uskyldige bombelemlestede skal afvejes
mod, at terrorister af politiet påføres ubehag, der ikke lemlester.
Indtil indvandringen startede, kunne Danmark trygt afvise brug af tortur,
men Sveriges anti-sports demonstration den 6.2 viser, at en tragisk ny
tidsalder er begyndt.
Sadister fra både svensk godhedsindustri og palæstinensiske antisemitter
demonstrerede imod israelsk-svensk sportsglæde og hindrede et enormt og
uskyldigt publikum at nyde spændende kampe i Balter-Stadion.
Desuden rettede de 7000 hade-fulde svenskere og muslimer barbarisk vold og
hærværk mod svensk politi og elektronikken på taget af de svenske
politibiler - helt meningsløst.
Svenskerne bør bombardere sådanne demontranter med tåregas og peberspray,
bromacetone, merkaptan og hvad de kriminelle ikke har gasmaskefiltre imod
og de bør gøre det fra helikoptere.
Det bør være under politiets værdighed at nærme sig så uansvarlige
hærværksfolk og sadister.
En kollektiv straf kan også ske med gummikugler og vandkanoner og Danmark
bør vise vort undertrykte naboland hvordan man tackler denne pøbel.
De arrresterede bør i de næste år gå med elektronisk fodlænke - som ikke gør
ondt men letter sporing dvs giver opklarings% = 100%
Ligesom at våben-ulovlighed har fået flerdoblede straframmer og udvisninger,
bør smertefrembringende fjernvåben bruges imod antidemokratiske voldsmænd,
som jo er værre end Jonni Hansens få og lovlydige nazister, i de fleste
henseender.
Japan behøver aldrig sådanne tiltage mod sadist-pøbel, for de viser rettidig
omhu med overvågning og de har langt flere meningsfulde job så folk har
travlt med at gøre gavn, og derfor iokke så let fristes til asocial angreb
på uskyldige.
Selvfølgelig bør vi foretrække den japanske vej - samt overvågning med
elektronik så voldsmænd bures inde før de lemlester.
Iøvrig mener jeg at alle Mjølnerpark-lejligheder bør ransages for våben og
gadevisitatioiner mangedobles. Lad hær og hjemmeværn så vagt imens. Såsnart
straf er indført om udvisning for at have ulovlige våben, bør dette startes.
Der bør desuden gives bøde i millionklassen når våben konfiskeres, og biler
og lignende bør hurtigt konfiskeres fra våbenejere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-03-09 19:34

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dette startes. Der bør desuden gives bøde i millionklassen når våben
> konfiskeres, og biler og lignende bør hurtigt konfiskeres fra våbenejere.

Det er desværre lappeløsninger. Om så vi bombede Mjølnerparken og nogle få
overlevede, ville de være opformeret i løbet af få år.

Den muslimske mentalitet må helt fjernes, hvis harmonisk fremtid skal sikres
for gammeldanskerne.

Mvh
Martin