Kulturberigelse
Fra : El Trabajador

Dato : 07-03-09 15:21

Nå halalhippier, hvordan synes I selv det går med den påståede
kulturberigelse?
--
El Trabajador

Fra : kjaer

Dato : 07-03-09 16:04

El Trabajador wrote:
> Nå halalhippier, hvordan synes I selv det går med den påståede
> kulturberigelse?

Der er nogen narkohandlere der slås om markedet, det har slet ikke noget med
kultur at gøre. Dansk kultur er ikke så sårbart at den kan ødelægges på den
måde. Hvor har du udtrykket kulturberigelse fra?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-03-09 16:19

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er nogen narkohandlere der slås om markedet, det har slet ikke noget
> med kultur at gøre. Dansk kultur er ikke så sårbart at den kan ødelægges
> på den måde. Hvor har du udtrykket kulturberigelse fra?

Er du trist og mut, så tag til København og bliv skudt.

Fra : Lars

Dato : 08-03-09 14:05

> Hvor har du udtrykket kulturberigelse fra?

Var det ikke Arne Melchior der brugte det udtryk engang?

/Lars

Fra : Malene P

Dato : 08-03-09 17:02

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke Arne Melchior der brugte det udtryk engang?

Det har flere andre fremmedleflere gjort gennem tiden -måske i lidt andre
vendinger. Feks Mimi Jacobsen og Gregers Dicknik-??? der krævede, at vi
skulle "labbe al deres kultur" i os. Mens fremmedleflerne tilsyneladende
labber endnu, bliver vi vist flere og flere, der forlængst har nået
brækpunktet.

Malene P

Fra : Lars

Dato : 08-03-09 18:05

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har flere andre fremmedleflere gjort gennem tiden -måske i lidt andre
> vendinger.

Det skal jeg ikke udelukke - men Arne er jeg ret sikker på netop har brugt
det udtryk ved en debat inde i tinget...

/Lars

Fra : hanzen

Dato : 08-03-09 20:29

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skal jeg ikke udelukke - men Arne er jeg ret sikker på netop har brugt
> det udtryk ved en debat inde i tinget...

Nu skal I passe på med at beskylde A.M. for udtalelser i Folketinget.
Man bebrejder ikke folk hvad de siger i søvne.
--
hilzen
hanzen

Fra : Lars

Dato : 08-03-09 20:58

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu skal I passe på med at beskylde A.M. for udtalelser i Folketinget.

Ja, men lige netop dén situation kan jeg huske ret godt. Mest fordi Arne var
ret vred da han havde ordet

> Man bebrejder ikke folk hvad de siger i søvne.

Hvad hvis det er i vildelse?

/Lars

Fra : P.N

Dato : 07-03-09 16:50

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå halalhippier, hvordan synes I selv det går med den påståede
> kulturberigelse?
> --
> El Trabajador

Der er ingen kulturberigelse her i gruppen, tværtimod er der tale om at en
gruppe debatører med slet skjulte neonazistiske holdninger kultur-ødelægger
denne gruppe med hadsk højreorienteret propaganda.

Fra : hanzen

Dato : 07-03-09 17:18

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

Der er ingen kulturberigelse her i gruppen, tværtimod er der tale om at en
gruppe debatører med slet skjulte koran-nazistiske holdninger
kultur-ødelægger
denne gruppe med hadsk muhamedanerpropaganda.
--
hilzen
hanzen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-03-09 18:55

"P.N" skrev i en meddelelse

> Der er ingen kulturberigelse her i gruppen, tværtimod er >der tale om at
> en gruppe debatører med slet skjulte neonazistiske >holdninger
> kultur-ødelægger denne gruppe med hadsk højreorienteret propaganda.

Du siger bare til hvis der skal findes indlæg frem hvor du
eller et af dine utallige skitzofrene nicks kommer med hadefulde udfald mod
jøder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : P.N

Dato : 07-03-09 21:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49b2b4ef$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du siger bare til hvis der skal findes indlæg frem hvor du
> eller et af dine utallige skitzofrene nicks kommer med hadefulde udfald
> [...]

Jamen jeg skriver da kun under eget navn og jeg kommer aldrig med hadefulde
indlæg imod nogen og da slet ikke imod guds eget folk jøderne.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 22:23

On Sat, 7 Mar 2009 21:56:31 +0100, P.N wrote:

> Jamen jeg skriver da kun under eget navn

Er du da døbt "P.N" ?

Fra : hanzen

Dato : 08-03-09 11:01

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1xy9vwwvyasx4$.1e3v51s40jvo1$.dlg@40tude.net...

Eller måske P.H.V.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 11:20

On Sun, 8 Mar 2009 11:01:24 +0100, hanzen wrote:

> Eller måske P.H.V.

Pisse Hamrende Vanvittig.?

Fra : hanzen

Dato : 08-03-09 11:36

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:16o6l2dweqd45$.1ttcnajp9g0m3$.dlg@40tude.net...

> Pisse Hamrende Vanvittig.?

Den var go'
Men det plejer at betyde Pisse hamrende værdiløs.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 12:43

On Sun, 8 Mar 2009 11:36:18 +0100, hanzen wrote:

> Den var go'
> Men det plejer at betyde Pisse hamrende værdiløs.

Doh. Det vidste jeg jo egentlig godt, men jeg havde glemt det.

Fra : hanzen

Dato : 08-03-09 13:50

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1mby6kalgwcmu.vbd0kzjyj62a$.dlg@40tude.net...

> Doh. Det vidste jeg jo egentlig godt, men jeg havde glemt det.

Men begge udlægninger passer nu meget godt på hallal-idioten
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 14:09

On Sun, 8 Mar 2009 13:50:29 +0100, hanzen wrote:

> Men begge udlægninger passer nu meget godt på hallal-idioten

Han kunne jo også skifte "navn" til K.N (KoranNazisten)