Islamister, autonome og nazister forenet
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-09 21:15

I Malmø forenes islamister, autonome og nazister i deres blinde had til Israel og jøder.
Man forstemmes!

Jeg kom til at tænke på at der gennem tiderne har været over
200 jødiske Nobelprismodtagere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 muslimske!!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-09 21:42

Eyvind wrote:
> [...]
>
> Jeg kom til at tænke på at der gennem tiderne har været over
> 200 jødiske Nobelprismodtagere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Højst 10, hvoraf fem er for "fred".

Fra : Eyvind

Dato : 06-03-09 22:16

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Højst 10, hvoraf fem er for "fred".

Du har ret!
Jeg var for generøs ved begge parter.
Antallet af jødiske nobelprismodtagere ser ud til at være mellem 167 - 178
Og de muslimske er som du siger højst 10, hvoraf fem er for "fred".
Tallet 9 er set på flere sites med kun 2 i videnskab!

Men lad os så sige at:
Mindre end 20millioner jøder har produceret ca. 170 nobelprismodtagere
Og over en milliard har færre end 10!!!

Hmm...... stof til eftertanke!!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Lyrik

Dato : 06-03-09 23:02

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i meddelelsen

>I Malmø forenes islamister, autonome og nazister i deres blinde had til
>Israel og jøder.
> Man forstemmes!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er som "Sodoma samles med Gomorrah", så mangler vi bare ild falder ned
fra himlen og fortærer dem alle til hobe!

mvH
Jens

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 07-03-09 00:55

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> wrote in message

> 20 muslimske!!!!!!!!!!!!!!

Af de muslimske nobelpristagere - hvor mange
står så til at blive slået ihjel af andre muslimer?

Fra : Bent Laursen

Dato : 07-03-09 09:38

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kom til at tænke på at der gennem tiderne har været over
> 200 jødiske Nobelprismodtagere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prøv at holde tingene adskilt, nazisterne må gerne gå til demonstrationen
det kan man ikke forhindre dem i. men at slå dem i hartkorn med de autonome
er ligesom lidt dumt ikke og fredelige tilhængere af fredens religion er
heller ikke voldelige autonome. Iøvrigt hvad har de 20-200 nobelpristagere
med sagen at gøre!!, er det undermenneske teorien der spøger igen?? men jeg
troede at du ikke var nazist.

Fra : Eyvind

Dato : 07-03-09 11:44

"Bent Laursen" <bla@hotmail.com> wrote
> Prøv at holde tingene adskilt, nazisterne må gerne gå til demonstrationen
> det kan man ikke forhindre dem i. men at slå dem i hartkorn med de autonome
> er ligesom lidt dumt ikke..........

Begge ideologier er da kendt for igennem historien at bruge taktikken "Min
fjendes fjende er min ven"

>.................. og fredelige tilhængere af fredens religion er
> heller ikke voldelige autonome.

Ahvafo en fisk "fredelige tilhængere af fredens religion", det mente du ironisk ikk'?

>Iøvrigt hvad har de 20-200 nobelpristagere
> med sagen at gøre!!, er det undermenneske teorien der spøger igen??

Nej, det brugte jeg for at få folk - måske også dig - til at stoppe op og undre sig,
og overveje om det er det lille demokrati, Israel, der har ret og ikke;
islamister, autonome og nazister

>men jeg troede at du ikke var nazist.

Ja, det var et temmeligt dumt, fladpandet og retorisk spørgsmål.

Mvh
Eyvind

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-03-09 10:47

Eyvind wrote:
> I Malmø forenes islamister, autonome og nazister i deres blinde had
> til Israel og jøder. Man forstemmes!

Der er vist ikke meget der tyder på, at de forenes på nogen måde, andet end
at de kæmper mod den samme "fjende".

Jan

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 11:42

Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

> Der er vist ikke meget der tyder på, at de forenes på nogen måde, andet end
> at de kæmper mod den samme "fjende".

Ja, jøderne »personificeret« i den jødiske stat.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Eyvind

Dato : 07-03-09 11:44

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Der er vist ikke meget der tyder på, at de forenes på nogen måde, andet end
> at de kæmper mod den samme "fjende".

Som skrevet i andet indlæg;
Begge ideologier er da kendt for igennem historien at bruge taktikken "Min
fjendes fjende er min ven"

Hvis jeg kæmpede for en eller anden sag og islamister, autonome og nazister
kom for at hjælpe mig, ville jeg KRAFTIGT overveje hvad det var for noget
jeg havde rodet mig ud i.
Men "tvivlens nådegave" er vist ikke eksisterende hos islamister, autonome
og nazister!

Mvh
Eyvind

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-03-09 12:27

Hvis du læser Politiken, papirudgaven, i dag, vil du se at en talsmand for
de autonome, bestemt ikek er tilfreds med at de højreorienterede også vil
dukke op. Han mener faktisk, at det er en provokation, og i går så jeg i
svensk tv, at politiet frygter ballede mellem autonome og nynazister ligec
så meget som balladen i forhold til Israel. Så i det her tilfælde tror jeg
ikke at "min fjendes fjende er min ven" gælder.

Jan

Fra : Joakim

Dato : 07-03-09 13:10

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> svensk tv, at politiet frygter ballede mellem autonome og nynazister ligec

Ja, de er sandelig en pryd for øjet disse autonome, på samme måde som
nynazisterne og islamisterne er det.

> så meget som balladen i forhold til Israel.

Der er tale om 4-5 tennisspillere af israelsk oprindelse, der i øvrigt -
forstå det hvem som kan - offentligt har taget afstand til Israels
militæraktion mod Hamastan.

Så i det her tilfælde tror jeg
> ikke at "min fjendes fjende er min ven" gælder.

Og det synes du naturligvis taler til de autonomes fordel...

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-03-09 00:02

Joakim wrote:
> [...]
> Israels militæraktion mod Hamastan.
>
> Så i det her tilfælde tror jeg
>>

> Og det synes du naturligvis taler til de autonomes fordel...

Hvor fik du lige det fra?

Jan

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 13:57

> [...]

> så meget som balladen i forhold til Israel. Så i det her tilfælde tror jeg
> ikke at "min fjendes fjende er min ven" gælder.

Deres syn på den jødiske stat og det som nazisterne kalder deres »hvide,
palæstinensiske brødre« er vist ret ens ... bemærkelsesværdigt, at det
ikke giver anledning til visse overvejelser ...

I gårsdagens Deadline 22:30 var der så en debat mellem Morten
Messerschmidt og et stærkt troende medlem af SFs hovedbestyrelse; ja,
den »anti-zionistiske« tro kunne direkte aflæses fra hendes øjne.

Gad vide hvorfor SF kun kunne stille med et HB-medlem?

Fra : Eyvind

Dato : 07-03-09 14:10

"Per Rønne"
> [...]
> den »anti-zionistiske« tro kunne direkte aflæses fra hendes øjne.
>
> Gad vide hvorfor SF kun kunne stille med et HB-medlem?

Mon ikke hun bliver inviteret til "kammeratlig samtale" hos Ole Sohn
i næste uge???

Mvh
Eyvind

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 14:32

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> wrote:

> "Per Rønne"

> Mon ikke hun bliver inviteret til "kammeratlig samtale" hos Ole Sohn
> i næste uge???

Måske.

Fra : P.N

Dato : 07-03-09 13:21

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse
>I Malmø forenes islamister, autonome og nazister i deres blinde had til
> [...]

Jamen jeg har lige set demoen i tv, jeg tror da ikke at de hader Israel
eller jøderne de protesterer jo blot over statens Israels krænkelser af
menneskerettighederne. Hvor kommer det med had ind i billedet?. Det der
foregår her i gruppen med konstant tilsvining af de Muslimske indvandrere og
konstant tilsvining af Islamisk kultur, se det her noget at gøre med
fanatisme, had og fundamentalisme at gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 13:33

On Sat, 7 Mar 2009 13:21:00 +0100, P.N wrote:

> Det der
> foregår her i gruppen med konstant tilsvining af de Muslimske indvandrere og
> konstant tilsvining af Islamisk kultur,

Tilsviningen klarer den islamiske kultur selv, helt uden hjælp.

>se det her noget at gøre med
> fanatisme, had og fundamentalisme at gøre.

Du har lige beskrevet islamismen.

Det er islamisterne der er de mest fanatiske, hadefulde og
fundamentalistiske i hele verden.

Fra : Eyvind

Dato : 07-03-09 14:03

"P.N"
> Jamen jeg har lige set demoen i tv, jeg tror da ikke at de hader Israel
> eller jøderne de protesterer jo blot over .................................

Hvis du ikke mener at islamister og nazister HADER jøder, så bliver
du svær at debaterer med.

Jeg tror nok du kan finde en autonom der vil påstå ikke at hade jøder,
men det er tvetunget tale - taqiia kalder araberne det - på samme måde
som islamisterne påstår at muslimske kvinder er glade for deres
undertrykkelse. Meget almindeligt i fundamentalistiske kredse.
DKP, Enhedslisten, KAP, SAP, Ding, Dong, Jehovas Vidner..............
frit valg

>statens Israels krænkelser af
> menneskerettighederne.

Øh, hvilke menneskeretigheder.???
Jeg opfatter Israelernes aktioner i Gaza som forsvar!!!

Hvad med lidt protester over muslimers overgreb mod
menneskerettigheder overalt i den muslimske verden
og i Darfur i særdeleshed.
Hvor mange fold større er det i forhold til Gaza?
Dit gæt?
Mit: >1000

>Hvor kommer det med had ind i billedet?.

Ja, det er trist ikk'?

> [...]
> konstant tilsvining af Islamisk kultur, se det her noget at gøre med
> fanatisme, had og fundamentalisme at gøre.

Forkert adresse!!!

Mvh
Eyvind