Zimbabwe: Tvangiraj i trafikulykke
Fra : Per Rønne

Dato : 06-03-09 18:08

Netop hørt på CNN.

Zimbabwes oppositionsleder og premierminister under Robert Mugabe er
ramt i en »trafikulykke«, og er sammen med sin kone ført til et
hospital.

Man kan så spekulere på om de overlever, og om ikke Mugabe og hans
kumpaner står bag »ulykken«.

USA har forlængst besluttet at man /ikke/ vil opgive blokaden mod
Zimbabwe - før Mugabe er historie.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 07-03-09 13:21

> [...]
> kumpaner står bag »ulykken«.
>
> USA har forlængst besluttet at man /ikke/ vil opgive blokaden mod

who cares... Når de nu *vil* være onde mod hinanden, så lad dem dog.
Hvis 300 millioner afrikanere vil noget andet så må de jo enes.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 13:57

"\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> who cares... Når de nu *vil* være onde mod hinanden, så lad dem dog.
> Hvis 300 millioner afrikanere vil noget andet så må de jo enes.

Det er vist ikke de afrikanske undersåtter, der vil det sådan, men deres
ledere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 07-03-09 19:16

Per Rønne skrev:

> Det er vist ikke de afrikanske undersåtter, der vil det sådan, men deres
> ledere ...

Du har selfølgelig ret, men på et eller andet niveau må undersåtterne på
banen, selvom jeg erkender at det er lettere sagt end gjort.

- cep