Tingbjerg
Fra : Per Rønne

Dato : 06-03-09 17:33

Jeg hører netop i Deadline 17:00 to ting:

Den kollektive trafik i Tingbjerg stopper i aftentimerne i weekenden;
det er simpelthen blevet for farligt for chaufførerne at køre i dette
sociale boligbyggeri af Steen Eiler Rasmussen, klods op af
Hareskovmotorvejen, og over for Høje Gladsaxe.

Samtidig er der skyderi i gang i området med en befolkning på 5-10.000
indbyggere, der ligger som en afskærmet »by i byen«.

Forbedres forholdene ikke vil lukningen af de tre buslinier blive
permanent.

Det er i øvrigt en lille gruppe sandsynligvis 2. og 3.
generationsindvandrere der står bog det hele. Tingbjergs butikscenter er
i dag uden værtshus [blev smadret i december, og der kommer næppe nogen
ny] og butikkerne kører med aluminiumslukninger foran glasset, som det
ses i Mellemøsten og i visse områder af UK.

Den pågående bandekrig i København havde i øvrigt sit udspring i
Tingbjerg, hvor en 19-årig bevæbnet indvandrerdreng blev skudt ned og
dræbt, sandsynligvis af en person med tilknytning til rockerbanderne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-09 20:59

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> Tingbjerg, hvor en 19-årig bevæbnet indvandrerdreng blev skudt ned og
> dræbt, sandsynligvis af en person med tilknytning til rockerbanderne.

Som der står i Weekendavisen, "politikerne siger: "vi vil ikke finde os i
det, - og det gør vi så"

Vi har hverken vilje eller midler til at gøre hvad der bør gøres, - men
snakke DET kan de.

Fra : Eyvind

Dato : 06-03-09 21:27

"Knud Larsen"
> Som der står i Weekendavisen, "politikerne siger: "vi vil ikke finde os i
> det, - og det gør vi så"
> Vi har hverken vilje eller midler til at gøre hvad der bør gøres, - men
> snakke DET kan de.

Under et direkte interview til TV-Lorry af borgmester Hougård, blev
journalis, kameramand og borgmester angrebet af stenkastende rødder.
De måtte - meget bange - trække ind bag et busskilt.

GROTESK!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 02:14

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> wrote:

> [...]
> journalis, kameramand og borgmester angrebet af stenkastende rødder.
> De måtte - meget bange - trække ind bag et busskilt.

Men Nicolai Sennels, som måske er den der har været denne gruppe unge
muslimske drenge tættest inde på livet, må stadig ikke tages alvorligt

Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 10:54

"Per Rønne" wrote:

> Men Nicolai Sennels, som måske er den der har været denne gruppe unge
> muslimske drenge tættest inde på livet, må stadig ikke tages alvorligt

Nej, han bliver slet ikke nævt i de mange diskussioner på DR, - MEN nu
kommer han jo i det mindste på Deadline Anden sektion i morgen, håber han
ikke bliver tromlet ud af diskussionen.

Jeg synes Manu Sareen er blevet mindre god det sidste årstid, han lyder
nogen gange mere som en pseudo-imam end den barske kommentator han plejede
at være. Men we shall see, - måske konverterer han til islam en af dagene.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 11:42

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> at være. Men we shall see, - måske konverterer han til islam en af dagene.

Han er jo, skønt hindu, medlem af Det radikale Venstre.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 12:44

"Per Rønne" wrote:

> Han er jo, skønt hindu, medlem af Det radikale Venstre.

Vil de ikke have hinduer

Han er vist ikke mere hindu end jeg er kristen.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 13:57

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Vil de ikke have hinduer

Hinduer har generelt et ikke just rosenrødt billede af islam.

<http://www.historyofjihad.org/india.html>

> Han er vist ikke mere hindu end jeg er kristen.

Jeg tror alligevel at du ved et besøg i eksempelvis Saudi Arabien ville
foretrække at du i dine papirer får stemplet et »Christian«; så vil du
trods alt få dhimmi-status - hedninge, ateister og lignende beskyttes
ikke af islam ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Eyvind

Dato : 07-03-09 14:14

"Per Rønne"
> Hinduer har generelt et ikke just rosenrødt billede af islam.
> <http://www.historyofjihad.org/india.html>

Prøv at spørge i Mumbai!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-09 14:32

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> wrote:

> "Per Rønne"
>
> Prøv at spørge i Mumbai!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ville nu snarere spørge i - Bombay .

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 14:52

Eyvind wrote:
> "Per Rønne"
>
> Prøv at spørge i Mumbai!!!!!!!!!!!!!!!!

Men der er trods alt 140 millioner muslimer i Indien.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 14:51

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> ville foretrække at du i dine papirer får stemplet et »Christian«; så
> vil du trods alt få dhimmi-status - hedninge, ateister og lignende

Og hvad havde DET så med emnet at gøre?

Fra : Joakim

Dato : 07-03-09 13:18

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Som der står i Weekendavisen, "politikerne siger: "vi vil ikke finde os i
> det, - og det gør vi så"
>
> Vi har hverken vilje eller midler til at gøre hvad der bør gøres, - men
> snakke DET kan de.

Ren og skær signalpolitik.