Så er der nyt hardware fra Apple
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-02-09 00:54

Finanskrise til trods - Apple udvikler fortsat nyt innovativt hardware:

<http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary>

--
Mvh Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-02-09 01:26

Martin Bredthauer wrote:
> Finanskrise til trods - Apple udvikler fortsat nyt innovativt hardware:
>
> <http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary>

????????????? - tror du selv på den..-)?

Iflg. dette link - blev det allerede 'offentliggjort' d. 06.01.2009...
http://www.product-reviews.net/2009/01/06/apple-macbook-wheel-laptop-with-no-keyboard/

På det lidt mere seriøse område går der vedholdende rygter om en ny 17"
MBP med absolutte topspecs som fx. 2,8ghz Core2Duo eller en 2,6ghz
QuadCore, op til 8gb RAM og 320gb eller 500gb HD, FW800 og USB 2.0HS +
USB 3...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-02-09 10:33

> ????????????? - tror du selv på den..-)?

ROTFL. Tillad mig at citere fra videoen: Alt hvad du har brug for, er
kun nogle få hundrede klik væk. "Jeg køber alt, der er smart, skinnende
og lavet af Apple". Det fantastiske "Hummingbird" batteri giver strøm
til MacBook Wheel i næsten 20 minutter. XX prøvede computeren og brugte
45 minutter på at skrive en e-mail til sine venner (man ser et
skærmbillede af en e-mail med stavefejl, store og små bogstaver hulter
til bulter, æ i stedet for a osv.). MacBook Wheel er lidt af en
investering med en pris på $9,920.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-02-09 19:37

> (man ser et
> skærmbillede af en e-mail med stavefejl, store og små bogstaver hulter
> til bulter, æ i stedet for a osv.)

Som iPhone ejer lagde jeg især mærke til den "fremragende" måde den kom
med forslag til hele sætninger

Det mindede mig om en Doonesbury stribe om den på det tidspunkt
revolutionerende Newton med dens "fremragende" skriftgenkendelse:

http://www.doonesbury.com/strip/retro/timeline/90s/930827.html

--
Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 16:25

On 2009-02-28 01:25:54 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> 17" MBP med absolutte topspecs som fx. 2,8ghz Core2Duo eller en 2,6ghz
> QuadCore, op til 8gb RAM og 320gb eller 500gb HD, FW800 og USB 2.0HS +

den der 17 tommer kom tidligere på ugen og er født med 2,8 cirka der
kan opgraders til 2.93 ghz..
lækker lille ting, og selvfølgelig kan der tilkøbe NON glossy skærm for 355.-

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 28-02-09 10:37

Martin Bredthauer skrev:
> Finanskrise til trods - Apple udvikler fortsat nyt innovativt hardware:
>
> <http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary>

Hehehe. Den er nu lidt kær. Sådan en 13" "Ipod Shuffle" med skærm og et
Hummingbird batteri :)

Hilsen Jesper

Fra : Marianne

Dato : 28-02-09 10:42

"Martin Bredthauer" <spam@talentmedia.dk> skrev i en meddelelse
> Finanskrise til trods - Apple udvikler fortsat nyt innovativt hardware:
>
> <http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary>
>

> --
> Mvh Martin

Hold da op! Det er da skridtet før den totale fordummelse. Bare peg og klik
på et par bogstaver, så klarer maskinen resten. Hvad grund er der til at
lære at tænke længere. Huxley har ikke levet forgæves

mvh
Marianne

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-09 18:52

Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
> på et par bogstaver, så klarer maskinen resten. Hvad grund er der til at
> lære at tænke længere. Huxley har ikke levet forgæves

<http://en.wikipedia.org/wiki/Satire>

/thomas

Fra : Marianne

Dato : 28-02-09 20:58

> <http://en.wikipedia.org/wiki/Satire>

Ohhh - jeg hoppede på den! Med begge ben, endda Det siger måske noget om
mine forventninger til ting fra den kant ?!

mvh
Marianne

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-03-09 19:24

> Ohhh - jeg hoppede på den! Med begge ben, endda Det siger måske noget om
> mine forventninger til ting fra den kant ?!

Det er ikke nu, vi skal sige, at kvinder ikke har sans for humor?
Jeg vil gerne være lidt selvironisk. Da jeg kom på internettet i 1996,
ville jeg abonnere på nyhedsbrevet TidBITS. Jeg havde læst en del om
internettet og TidBITS, men det hele var jo nyt for mig. Skæbnen ville,
at jeg helt tilfældigt meldte mig til d. 1. april 1996. Det første
nyhedsbrev, jeg modtog, var således aprilsnar-nummeret. Det tog også mig
lidt tid at indse, at der var noget galt. Jeg anede jo ikke noget om
hverken internet eller Macintosh. Jeg følte mig godt nok lidt dum
bagefter, men det er jo ikke altid let at fatte ironi og sarkasme.
--
Henrik Münster
Esbjerg